L-333 på vei til meg!

Samboeren min ringte akkurat nå. Han er på vei hjem med to stk L-333!
Guri mall(e)a, nå gleder jeg meg. Får skru opp varmen i karret litt tenker jeg. Det ligger på 25 grader og bør vel hvertfall opp til 26?
Jeg har ikke fått flyttet alle corydorasene mine over i andre karr enda, så jeg tar ikke sjangsen på å sette tempen høyere. Jippi!
Heldiggrisen.... L-333 er kjempefine. Lurer litt på hvor man finner slike samboere jeg, som stadig kommer hjem med fine fisker? hehehe

Roar B.
Man finner dem faktisk på nett :0)
He, he, vi traff hverandre via en nettside for tre år siden, og det klaffet bare helt utrolig bra. Kunne ikke funnet noen bedre jeg. At han på toppen av det hele kommer hjem med fisk i hytt og pine gjør ikke akkurat ting værre.
Mmmm...heldiggrisen! Skulle ønske det var meg Lekker sak (fisken, altså).
Dyrehagen
Mmmm...heldiggrisen! Skulle ønske det var meg :-) Lekker sak (fisken, altså).

Ha, ha, ja fiskene er fine de også!
L-333 er jo en nydelig malle.
Hva med noen bilder.??

Andreas Bjørvik
Skal nok få tatt noen bilder etterhvert. Akkurat nå er de en 65 liter helt alene (karantene) og de er ikke akkurat veldig mye ute av hulen. Ser at de har ryddet veldig forran inngangen i natt, så de er nå hvertfall i vigør. De skal over i en 375 liter sammen med diverse andre L-maller og litt stimfisk. Vi skal ha Kardinaltetra sammen med dem, men er litt usikre på hva annen stim vi skal ha. Noen som har forslag? De må være fredlige, og klare å holde seg unna yngel.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap