Sebraotocinclus vs. vanlig otocinclus

Har tittet på Sebraotocinclus, men det står ingen beskrivelse i fiskebasen. Det jeg lurer på er rett og slett hva som er forskjellene på denne og "vanlig" type. Er den ene mer hardfør enn den andre? Forskjell på temprament? Andre forskjeller?

Takknemlig for forskjellige synspunkter og erfaringer
Du kan finne info om Sebraotocinclus her

Noe annen info kan jeg dessverre ikke gi deg siden jeg ikke har noe erfaring med fisken.
Skulle vært mer spesifik Under punktet "beskrivelse" i profilen står det ingen tekst, det er den jeg er nyskjerrig på.


-------
Ser forresten at jeg har gjort en glipp med tittelen på mitt første innlegg, det skulle være Sebraotocinclus vs. "vanlig" otocinclus. Hvis en moderator titter innom tråden hadde det vært fint om tittelen ble rettet opp i
Amaya
[I]Ser forresten at jeg har gjort en glipp med tittelen på mitt første innlegg, det skulle være Sebraotocinclus vs. "vanlig" otocinclus. Hvis en moderator titter innom tråden hadde det vært fint om tittelen ble rettet opp i :)[/I]

It`s done Tror at grunnen er at du hadde brukt "" i overskrifta, mener at det blir litt kludder av dette
Frank Angell
[QUOTE=Amaya] [I]Ser forresten at jeg har gjort en glipp med tittelen på mitt første innlegg, det skulle være Sebraotocinclus vs. "vanlig" otocinclus. Hvis en moderator titter innom tråden hadde det vært fint om tittelen ble rettet opp i :)[/I]

It`s done Tror at grunnen er at du hadde brukt "" i overskrifta, mener at det blir litt kludder av dette

Aha Takk takk ihvertfall
Tilfeldig bekjentskap
© Janne Selstad
Reklame for plussmedlemskap