L-333
Heisann.
Jeg har to stk L-333 og mistenker begge for å være gutter. Grunnen til det er at jeg har hørt at guttene har prikker/flekker under buken (magen) mens jentene ikke skal ha disse prikkene, men være helt lyse. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har også høre at guttene har lengre pigger under øynene? er det piggene i "munnvikene" det her snakkes om?
Jeg har to stk L-333 og mistenker begge for å være gutter. Grunnen til det er at jeg har hørt at guttene har prikker/flekker under buken (magen) mens jentene ikke skal ha disse prikkene, men være helt lyse. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har også høre at guttene har lengre pigger under øynene? er det piggene i "munnvikene" det her snakkes om?
Postet 12.12.06 kl 20:42
Flekkene er vel helst på L-260..ellers har du rett med piggene i munnvikene. Enklest er det å se det når de er kjønnsmodne, og hunnen har egg. Da sammenlignes de sett ovenfra, og ved siden av hverandre. Dette er lettest i en bøtte. Hunnen er da tydelig breiest over magen.
Hvor store og gamle er de ?
Hvor store og gamle er de ?
Postet 12.12.06 kl 21:18
Postet 12.12.06 kl 21:24
Postet 12.12.06 kl 21:54
Ja, har lest dette, og blir mer og mer sikker på at det er to hanner. Den ene har okkupert en hule, og den andre ligger inni en tett rot-formasjon. Kroppsfasongen er også lik. Har ikke helt fått sett dem så nært at jeg kan bedømme om den ene eller andre har mer/mindre pigger, men får bruke noen minutter forran karret i kveld for å forsøke å se dette også.
Postet 12.12.06 kl 22:03
Postet 12.12.06 kl 22:13