- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Jippii :D Ancistrus egg!
Jippii :D Ancistrus egg!
I går fikk jeg bekreftet bukvansott i karet som jeg driver å medisinerer Men i dag i 54 -liter som malawi yngelen går har jeg e malle hule, en ancistrus hann ( nylig kjøpt av Pettern her på forumet) og ei ancistrus ho. Til min store for undring nå så ser jeg ca 15-20 små orange kuler innerst i mallehula kommer de til å overleve i malawi-yngel kar? Yngelen er ca 3-5 cm.
Jeg gleder meg, aldri fått oppdrett på maller i det hele tatt
Jeg gleder meg, aldri fått oppdrett på maller i det hele tatt
Postet 08.02.07 kl 08:06
Postet 08.02.07 kl 08:55
Grattis!
Malawi er bestI går fikk jeg bekreftet bukvansott i karet som jeg driver å medisinerer :D Men i dag i 54 -liter som malawi yngelen går har jeg e malle hule, en ancistrus hann ( nylig kjøpt av Pettern her på forumet) og ei ancistrus ho. Til min store for undring nå så ser jeg ca 15-20 små orange kuler innerst i mallehula :D kommer de til å overleve i malawi-yngel kar? Yngelen er ca 3-5 cm. Jeg gleder meg, aldri fått oppdrett på maller i det hele tatt :D
Jeg har også noen ancistrus som yngler i et malawiyngel kar (54 l). Ancistrusen som går der er ganske små ennå, så de får ikke så store kull ennå. Ancistrusyngelen klarer seg bra så lenge malawiyngelen ikke er for stor.
Vil vel anbefalt å fjerne ancistrusen over i en fødekasse når de har klekket slik at de får gå i fred. Mat med agurk, kinakål og algetabletter.
Postet 08.02.07 kl 09:55
Postet 08.02.07 kl 20:09
Postet 13.02.07 kl 20:42
Postet 16.02.07 kl 07:53