enkelt spørsmål(foto)

sett flere bilder med maller som er på handa mens de tar bilde.

dør ikke fisken når den ikke er i vann??

suger den seg ikke fast i handa??

og stresser ikke det på fisken eller??

regner med dette var lett hehe.

takk på forhånd
fiskeren
dør ikke fisken når den ikke er i vann??

Det er snakk om sekunder over vann, en fisk dauer jo ikke momentant i det øyeblikk den møter luft Det er raskt gjort å ta et bilde, det er ikke snakk om å somle unødvendig lenge.

fiskeren
suger den seg ikke fast i handa??

Nei

fiskeren
og stresser ikke det på fisken eller??

Litt sikkert, men de fleste tar bildet av en malle slik, når de har kjøpt den og skal flytte den fra posen og over i akvariet. Siden mange maller har pigger på finnene, så henger de seg fast i håv. Derfor løfter mange dem ut av posen med fingrene istedet, og da har man bare kameraet klart på forhånd. Løft, knips, plask

når jeg har kjøpt fisk lar jeg de svømme selv ut av posen så de kan prøve seg fram så de ikke blir stresset.

første malle jeg fikk sugde seg fast i posen så jeg ikke fikk den ut.

var nybegynner da.

men tankte at mallene sudre seg fast jeg er vant med å bli spist når jeg putter handa i akvariet.

men da blir det kansje noen bilder av malla da.

han er ikke akkurat den som liker å bli tatt bilde av.
de gangene jeg fårn ut ern under rota eller ei plante (anubias), så ikke den fisken som er lettest å ta bilde av hehe.
mona o
[QUOTE=fiskeren] dør ikke fisken når den ikke er i vann??

Det er snakk om sekunder over vann, en fisk dauer jo ikke momentant i det øyeblikk den møter luft Det er raskt gjort å ta et bilde, det er ikke snakk om å somle unødvendig lenge.

Nå er det vel en del maller som er i stand til å ta til seg loksygen direkte fra luft. Husker for noen år tilbake at en kompis av meg plutselig oppdaget en pleco som satt fast i den innvendige pumpa, som han hadde tatt ut et par timer tidligere. Og den lå ikke under vann i løpet av den tida. Fisken klarte seg helt fint den, uten at dette er men som noe eksempel til etterfølgelse
da blir det sikkert bilder snart da.

i helgen kommer det sikkert noen.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap