Heisann igjen jeg kjøpte meg en Ancistrus sp albino i dag (yngel)

jeg kjøpte en ancistrus sp albino yngel som var utrulig tynn på strandtorget jeg pleier ikke og kjøpe meg fisker der fordi det er så myyye sjukdom der men jeg bare mådde pga byen var stengt men den albinoen blir foooooooooort feit ått meg fordi jeg har ikke hadd maller der på ca 2uker eller tre veit itte. jeg har fått akvariet til bjørn jøran på 30liter så nå har jeg giben i 30 litern og i det andre har jeg 1ancistrus sp og en ancistrus sp albino
pluss albino koster like mye som en ancistrus sp 60 kroner BILLLLIIIIGGGGG trudde dem kostet myyye siden den er albino men neeei like billig som alle andre
Jo Kristian
pluss albino koster like mye som en ancistrus sp 60 kroner BILLLLIIIIGGGGG trudde dem kostet myyye siden den er albino men neeei like billig som alle andre:)
Det er den gule Ansictrusen som har nummer L144 som er dyrere enn "vanlig" ancistrus. Den har blå øyner og er altså ikke albino. Den du har kjøpt er en vanlig albino, men mangler farge pigmenter. Ancistrusen vil ikke bli feit i karet ditt selv om du ikke har hatt maller i det på to-tre uker. Du må gi dem malle-for i tillegg til de algene den finner i karet. De er også glad i agurk, så tre en agurk-bit på en gaffel og legg dem i karet. Da vil den nok bli glad :0) Kanskje den trenger litt tid før den tør nærme seg agurken, men den kommer nok til slutt. Agurken kan ligge over natten i karet, men bør ikke ligge i mer enn 24 timer. DU skriver at du har en Pleco i en 30-liter? Huff, da får den veldig dårlig plass etter hvert. Den blir over 50 cm lang, altså som en nyfødt baby.

spiser den squash da?? og blir den feit da er det en bra malle ?
Om mulig, liker de squash enda bedre enn agurk Ihvertfall mine. Du er heldig som har fått albino til samme prisen som vanlig. Her i byen (det stikker meg litt i hjertet å kalle Askim en by, riktignok), koster de litt mer. Den gangen jeg kjøpte mine to, kosta de en hundrelapp hver (såvidt jeg husker). Vanlig ancistrus koster da definitivt mindre enn det (med unntak av Bartesnoppen, da. Men han var tross alt fullvoksen, og ble dessuten ikke solgt som ancistrus oppdrettsvariant. Blæh! Men jeg er glad i han likevel, jeg).
Tilfeldig bekjentskap
© Irene Nyrud
Reklame for plussmedlemskap