- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Agressiv ancistrus hunn...
Agressiv ancistrus hunn...
Har 2 ancistruser der hannen er 6cm og hunnen er ca. 1 cm lengre.
Har merket at hunnen av og til jager hannen vekk. Spesiel ved foring (uansett om det er de eller de andre fiskene som får mat) Hun jager også de andre fiskene om de prøver å spise på en av fôrtablettene jeg har lagt oppi. Er dette vanlig? Har begynt å lure på om jeg kanskje har to hanner men hun er jo større en hannen, har ikke barter og det virker som om det er hun som er sjefen...
Har merket at hunnen av og til jager hannen vekk. Spesiel ved foring (uansett om det er de eller de andre fiskene som får mat) Hun jager også de andre fiskene om de prøver å spise på en av fôrtablettene jeg har lagt oppi. Er dette vanlig? Har begynt å lure på om jeg kanskje har to hanner men hun er jo større en hannen, har ikke barter og det virker som om det er hun som er sjefen...
Postet 02.05.07 kl 17:21
Postet 02.05.07 kl 17:33
Postet 02.05.07 kl 17:56
Postet 03.05.07 kl 08:10
Postet 03.05.07 kl 08:24
Postet 03.05.07 kl 14:34
HavfruejentaHar merket at hunnen av og til jager hannen vekk. Spesiel ved foring (uansett om det er de eller de andre fiskene som får mat) Hun jager også de andre fiskene om de prøver å spise på en av fôrtablettene jeg har lagt oppi. Er dette vanlig?
Ja, det er vanlig. Alle mine Ancistrus forsøker å få fòrtablettene for seg selv, og gjør sitt beste for å skremme vekk andre fisk som vil ha.
De pisker bl.a. med halen og legger kroppen oppå maten, så ingen andre skal få fatt i den...
Postet 03.05.07 kl 17:59