Falmet L-200

Inaktiv bruker
Vår L-200 har fått falmede flekker og noen rødhvite områder, og på ryggfinnen er det en bitte litte hul som ikke ses så veldig godt på bildet, er det noen som vet hva dette kan skyldes? Miljøet i akvariet er det ingenting feil med, og mallen oppfører seg helt normalt.
Inaktiv bruker
Her er det fjerde bildet.
Hmm.... Ikke godt å si. Får den nok for, og ikke minst variert for. Den så litt tynn og pinglete ut.
Jeg vet ikke hva det er, men jeg ville nok vurdert å isolert den. Din L-200 ser forøvrig ut til å være Baryancistrus demantoides

E
Inaktiv bruker
Baryancistrus demantoides, som også kalles L-200 :P Vi har et akvarium til disposisjon som vi kan bruke til isolasjonsakvarium Så tusen takk for tipset, det skal vi prøve.. Og ja, mallen får nok og variert fôr .
Det er vannskelig å si utfra bildene, men jeg synnes jeg ser en forbinnelse mellom fett og ryggfinnen på bilde nummer to der.

E
Hmmm! Kanskje vi skal varme opp den gamle L200 tråden igjen istedenfor å kuppe denne

Jeg har nå en gruppe av begge arter slik at det er nok materiale til sammenligning.
Inaktiv bruker
Kanskje det er en form for en sykdom? siden det er jo ikke grønn farge på opperste delen av hodet.
Inaktiv bruker
Ingen som vet noe ?
Inaktiv bruker
Frank Angell kanskje du vet om noe av dette her ?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap