Rare ting kommer ut av min malle!

Jeg har en L021 malle ihvertfall er den helt lik.

Det har kommet lange, tynne brune tråder ut av den i hele dag. Beggynte med en tykk hvit tråd også har den bare fortsatt i hele dag med disse andre tynne.

Noen som vet hva dette kan være?
Ja, det vet jeg. Men i dag har det vært konstant.. Lange tråder.. vanlighvis gjør den dette en til to ganger om dagen eller noe sånt. Ikke sånn som i dag.
Venn deg til det. Plecoer driter konstant. De spiser cellulose (trefiber) og nærmest alt de får i seg kommer ut igjen. Jo større de er, jo verre blir det....
Vi solgte våre nettopp fordi de forurenset karet vårt noe inn i granskauen (400 liter).
Hahaha!

Ok godt jeg får meg en 720 tank til uka da
Nå er den bare i en 50L men den er ikke lenger enn ca 8cm så det burde gå bra i en uke til

Blir bekymra for sugekoppen min vet du
Bra du skaffer den stor nok plass ;0)

Ja, sugemaller er ekstreme når det gjelder slike bæsjestriper. En lokal dyrebutikk tok inn en fullvoksen gibbi for en stund siden. Du skulle sett bæsjestripene den lagde! Den lengste jeg så må ha vært på over halvmeteren! Det var helt sprøtt å se. Selv min 20 cm lange plecos etterlatenskaper blekner i sammenligning, og han er ikke dårlig når det gjelder å lage lange striper.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap