- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- min Golden nugget !!
min Golden nugget !!
hei jeg var og tittet en stund i akvariet mitt og da så jeg at en av mine Golden nugget lå og viftet inn i den enne shiferhulen..men var ingen ting inne i hulen og den er blitt mistenkelig mye tykkere enn da jeg kjøpte den for ca.2uker siden..er det noe på gang her kansje??
håper på svar takk på forhånd
håper på svar takk på forhånd
Postet 30.05.07 kl 01:11
Postet 30.05.07 kl 12:30
Postet 30.05.07 kl 14:40
Postet 30.05.07 kl 14:58
Postet 30.05.07 kl 15:02
Erlend D BertelsenJeg kjenner bare til et oppdrett av denne arten (L-177). Hannen var 22cm, hoa var 18 cm. Det er kjent for å være meget vannskelige. E
Litt off topic.
Erlend, vet det skal finnes en artikkel der ute en plass om dette oppdrettet. Har du sett eller har du noen link på hvor denne finnes.
Ps. Du bør vel begynne å lure deg opp til Gardermoen snart
Postet 30.05.07 kl 15:23
Endret: 30.05.07 kl 15:28
Oppdrett
Larry Vires fra USA skal visnok ha drettet de fleste variantene av GN. Desverre så finnes det ingen bevis. Han skal ha skrevet en artikkel om dette, men jeg har ikke lest den. (han skal også ha skrevet en bok, om jeg ikke tar helt feil). Artikkelen er ikke publisert på hans hjemmeside.
Derimot står det i Welt Atlas 2 en god beskrivelse av oppdrett på L-177 med bilder.
Om noen finner denne artikkelen til Larry Vires, hadde jeg satt pris på å fått lest den.
PS. I morgen tidlig drar jeg til gardemoen, med en kasse fisk til dere.
E
Derimot står det i Welt Atlas 2 en god beskrivelse av oppdrett på L-177 med bilder.
Om noen finner denne artikkelen til Larry Vires, hadde jeg satt pris på å fått lest den.
PS. I morgen tidlig drar jeg til gardemoen, med en kasse fisk til dere.
E
Postet 30.05.07 kl 15:46