Nå bilr det spennende her.

Jeg har akkurat satt fem av mine sorte corydoras over i et lekskar. Grunnen til dette er at selv om de er ganske unge enda 7-8 måneder, så har damene begynt å få tunge/runde mager, og gutta har også fått fin størrelse. Jeg valgte ut to av de største damene, og likeså de tre største karene. Så gjelder det å se om de kommer i lek da :0) Nå blir det foring på høyt nivå her, med mygglarver og annet snadder.
DE var kule!=D
Lykke til. Håper du klarer det! *krysse finger og tær*
Odd Espen
DE var kule!=D Lykke til. Håper du klarer det! *krysse finger og tær*

Hei!!
Nå er det lenge siden vi har sett deg. Vi får nok ordne noe lurt snart, så vi kan få oss en liten fiskeprat.

Ja, de sorte er kjempe fine. Det er nesten favorittene mine ;0) Sterbai og Gold laser ligger nok fremdeles på plassene foran av de jeg har selv.
Ja, det må vi vettu!

Å nei, du! Black er over Gold Laser! Sterbai er ca på samme plass!=p
Spennende spennende er alt jeg tør si hehe
Odd Espen
Ja, det må vi vettu! Å nei, du! Black er over Gold Laser! Sterbai er ca på samme plass!=p

Tja........ Nei, kan ikke være enig der altså.
Gry
Tja........ Nei, kan ikke være enig der altså.

Jo det kan du!=P Men siden det er de denna tråden handler om, så syns jeg at den skal være øverst på lista!=p Da er det slutt på den diskusjonen!! ;p
Elin Pedersen
Spennende spennende er alt jeg tør si hehe
Ja det er alltid spennende første gangen man virkelig forsøker å få en ny art i lek. Er nesten så det kiler i magen når jeg er innom å ser i karet deres
Jeg spanderer kaldt vann og yndlingsmaten om det hjelper Lykke til!
Elin Pedersen
Jeg spanderer kaldt vann og yndlingsmaten om det hjelper :) Lykke til!
Hihi! Du er hjertelig velkommen med vann. Det passer at du skifter hver søndag.
C.Black.
Er det håp om noen av disse 30/9 Gry?

Jørn
Det må jeg tenke litt på ;0)
Kan være jeg tar med noen til auksjonen dersom jeg får i gang en leksgruppe her nå. Må sikre at jeg sitter igjen med en gruppe som kan gi meg yngler før jeg kvitter meg med noen :0) Men, da blir det minstepris. Kan ikke risikere at disse kommer til noen som ikke vet hvor vanskelige de er å oppdrive.
Hvordan går det?
Noe yngel?

Mvh Cassandra
Cassandra
Hvordan går det? Noe yngel? Mvh Cassandra
Nei, men dersom du ser i tråden min (Tråden om det Gry styrer med) så kan du se hvor runde og gode damene er blitt nå ;0)
Nei, har du sett hvor gode å rund de er blitt: o

: )
Tilfeldig bekjentskap
© Frode Rønning
Reklame for plussmedlemskap