gibbiceps må bort

Hei. jeg fant ut i sta at den malla jeg kjøpte for noen uker siden var vist en gibbiceps. Nå er den fremdeles liten, men med tanke på at den bli 50cm å akvariet mitt er bare 80cm, så kan det bli litt trangt. Han som solgte meg fiskene syntes det var lurt å sende med ei malle, men da burde han jo først spørre om jeg har plass til en fisk som blir ei svær hval etterhvert. Da lurer jeg på om det er mulig å gi tilbake den til fiskebutikken jeg kjøpte den fra? eller no annen fiskebutikk for den grunn. Jeg vil bare bli kvitt den, men tar de imot den? Hvis det er noen som bor i drammensdistriktet, så kan de godt få den! kan skaffe bilde av den snart.
Gå tilbake til butikken du kjøpte den i og be dem skaffe litt informasjon om fiskene de selger. Si tydelig i fra at denne ikke kan bo i mindre enn 400 liter, og dersom de sier at den vokser såååå sent, så hils dem fra meg å si at de vi kjøpte som tre cm i september i fjor, nå er blitt 20 cm. Ikke akkurat sent-voksende.
ja, jeg føler jeg er ganske irritert når man ikke kan infomere skikkelig. Kunne godt skaffa en 400liter hvis det bare hadde vært plass
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap