- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Hastverk med Ancistrus sp ´oppdrettsvariant´
Hastverk med Ancistrus sp ´oppdrettsvariant´
Postet 01.11.07 kl 20:27
Postet 01.11.07 kl 20:44
Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønte spørsmålet ditt jeg da?
Spør du hvilke av akvariene dine du skal ha de i?
I så fall er det kanskje greit å gi litt mere info. Litt vanskelig å si noe om det når enn ikke aner noe om akvariene..
En annen ting er jo at det kanskje er lurt å tenke ut i hvilke kar en skal fisken før en kjøper den.. Selv om jeg veit at en kan bli fristet til impulskjøp innimellom..
Mvh Asle
Spør du hvilke av akvariene dine du skal ha de i?
I så fall er det kanskje greit å gi litt mere info. Litt vanskelig å si noe om det når enn ikke aner noe om akvariene..
En annen ting er jo at det kanskje er lurt å tenke ut i hvilke kar en skal fisken før en kjøper den.. Selv om jeg veit at en kan bli fristet til impulskjøp innimellom..
Mvh Asle
Postet 01.11.07 kl 21:13
Postet 01.11.07 kl 22:04
Steffen_93karene ligger jo innpå Profil så det er 54 liter og 250 liter
Ja, men folk er late. Ser de et innlegg med et spørsmål, gidder man ikke klikke seg frem og tilbake og lete på folks profiler, og så må man tilbake til innlegget, for å kunne svare.
Du var lat som ikke gadd å skrive noe mer info
Da kan du jo ikke forlange at leserne av innlegget ditt er noe mindre late
Så, skriv mest mulig av informasjon for leserne, slik at de kan svare kjapt og greit.
Postet 01.11.07 kl 22:14
Palettene bør ihf flyttes over i 250l, 54 liter blir for snaut for et par av disse flotte fiskene. Hvis du velger å ha palettene gående i 54, så burde du legge ancistrusene i 250l.
Hvis du er såpass heldig at du får palettene i lek, så vil de forsvare sitt territorium for alt det er verdt. Og i et kar på 54 liter er det dårlig med plass for annen fisk og gjemme seg unna.
Ser du har 1 og 2 stk av forskjellige barber, dette er stimfisker som har det best i grupper på flere individer.
Hvis du er såpass heldig at du får palettene i lek, så vil de forsvare sitt territorium for alt det er verdt. Og i et kar på 54 liter er det dårlig med plass for annen fisk og gjemme seg unna.
Ser du har 1 og 2 stk av forskjellige barber, dette er stimfisker som har det best i grupper på flere individer.
Postet 01.11.07 kl 22:24
Postet 02.11.07 kl 01:33
Endret: 02.11.07 kl 01:34
Postet 02.11.07 kl 15:13