Otto som satt seg fast i håven.

da jeg skulle ha ut en otto idag så hang den seg fast med snuten i håven(finmasket) fikk den nesten ikke løs att heller, da den endelig var løs satt en bit av håven igjen på snuten.. viste ikke att ottoer hadde noe den kunne hekte seg fast med heller. er dette vanelig? har ikke funnet noe informasjon om dette jeg.
De fleste, om ikke alle, maller har en tendens til å sette seg fast i håven. Selv bruker jeg kun håver beregnet for saltvann til maller, av denne grunnen.

Jeg antar at biten av håven løsner av seg selv når fisken er lei av å gå å stirre på denne
Er bare å håpe at behandlingen ikke har skadet fisken på noen måte
De fleste, om ikke alle, maller har en tendens til å sette seg fast i håven. Selv bruker jeg kun håver beregnet for saltvann til maller, av denne grunnen.

Jeg antar at biten av håven løsner av seg selv når fisken er lei av å gå å stirre på denne
Er bare å håpe at behandlingen ikke har skadet fisken på noen måte
ok.trodde det holdt med en veldig finmasket håv. men skal se om jeg finner noe på nette en slik håv=) vel den fisken som satt seg fast vart vel vel stresset og fikk litt harhendt behandling...=/ så den døde..
Ottoer har bittebitte små "hår" som man kan se i fiskebasen på bla. Andreas Bjørvik sine bilder. Muligens på mitt i profilen også. Så finmaskete håver er så som så til otto noen ganger. Har hatt de hengende fast selv, da i halen, men greide å riste den forsiktig ut ved å holde håven under vann. Den fikk en knekk på halen etterpå, men den ordna den selv etterhvert
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap