Adopsjon

Må bare si, denne akvarie hobbyen blir bare mere og mere fasinerende.
I går kjøpte jeg 6 Ancistrus yngel. Skulle egentlig ha dem oppi et yngelkar, men var litt bekymret over at det ikke var noe algevekst der enda. Hadde puttet 20 eplesnegler oppi guppy hotellet. og burde vel også puttet Ancistrus ynlene der også, men i et litt svakt øyeblikk tenkte jeg at jeg putter dem i 400 litern. eneste som egentlig bekymret meg oppi der var klor rekene. men tok sjangsen. Er mye javamose og hjemme steder. Titter inn i akvariet i dag. Der er alle 6 yngelene inni den ene hula mi, og det ligger en av mine større Ancistruser og vokter hula. Ynglen er mye ute av hula uten problemer. Adoptivfaren følger hele tiden med. Er dette et vanlig fenomen? Noen som har opplevd noe lignende. Vurderer uanset å flytte dem over i et annet kar, men ble bare utrolig fasinert.
det der var interesant må jeg si.
Ah tror jeg har funnet løsningen. ikke sikker. ikke så lett å se inne i hula. Ser ut som det er mere yngel der mulig det er noe egg også. ikke sikker. Ser ut som det er veldig mye bevegelse inne i der, virker alikevel som hannen godtar de 6 nye ancistrusene som svømmer inn og ut av hula.
Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap