Hva brukes til foring av l-046 og andre lignende l-maller ?

Hva brukes til foring av L-046,da disse er kjøttetende etter det jeg har forstått?
Jeg bruker nesten utelukkende bare Tetrat Tabimin, til Hypamcistrus arter.

E
Gullfisk og rotter.

...nei. Tropical Super TabMin, tror jeg det en en tablett som heter. Den kommer som "A"og "B", du skal ha den med bilde av coryer på.
Erlend D Bertelsen
Jeg bruker nesten utelukkende bare Tetrat Tabimin, til [I]Hypamcistrus [/I]arter. E

Er det jeg eller du som tuller nå? Eller lager Tetra en, og Tropical en...?
Tetra Diskus er et veldig bra för til Hypancistus Zebra.

Andreas
Kesol
[QUOTE=Erlend D Bertelsen]Jeg bruker nesten utelukkende bare Tetrat Tabimin, til [I]Hypamcistrus [/I]arter. E

Er det jeg eller du som tuller nå? Eller lager Tetra en, og Tropical en...?

De lager hver sin, fiskene mine har prøvd begge og de foretrekker Tetra.

Personlig sverger jeg til Tetra, Wardly og JBL.

E
Man skal heller ikke glemme Hikari sitt fôr.
Takker for alle svar.
Hvilken type hikari for er det som brukes?
Wardley shrimp pellets og laksepellets for å nevne et par typer tørrfor jeg gir mine Hypancistrus arter. Sistnevnte skal brukes med varsomhet pga. ekstremt høye næringsverdier.

H. zebra elsker tetra discus, men problemet er at de synker dårlig.
Håvard Støre Andresen
H. zebra elsker tetra discus, men problemet er at de synker dårlig.

Jeg håper det er fôret du snakker om
Jeg har forøvrig ingen opplevelse av at fôret synker dårlig. Jeg har ikke brukt det på zebraene, men det skal jeg jammen forsøke. Alt som skal til for å gi dem godt og variert fôr

Ellers så får maller og coryer en blanding av diverste malletabletter m.m. Rekepellets, Hikari Sinking Wafers, Hikari Carnivore Pellets (må brukes med forsiktighet - dette er kraftfôr! Det var ikke til zebraene at disse ble kjøpt inn, bare så det er sagt), Tetra Tabimin, JBL NovoTab. Zebraene får ikke alt dette på en gang, rett og slett fordi de er få og små, og det ellers ville bli temmelig overfôring. Av en eller annen merkelig grunn, er det zebraene mine liker best et flakfôr av ukjent opprinnelse fra Tropefisk (vant det på lodd - jeg tror det er en selvpakket greie fra Tropefisk). Det er det eneste fôret som har fått zebraene mine til å komme ut i "det åpne" for å spise med meg i nærheten. Ellers er zebraene mine fryktelig sky. At de fikk dette flakfôret var en tilfeldighet, fra den tiden jeg hadde noen få andre fisk sammen med dem. Og det var ikke zebraene jeg tiltenkte dette fôret. Men de viste tydelig at de likte det, så da ble også det satt på menyen deres. Jeg har ikke testet noe annet flakfôr på dem.
bruker selv masse Tetra diskus, både til L mallene mine og diskusene. Og jeg har heller ikke opplevd at det synker dårlig.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap