Hvilken er dette?

Fikk en malle i dag og har lyst på en til samme type.
Hvor stort akvarium skal du ha den/de i ?
http://akvaforum.no/profile.cfm?id=3534

Se på denne linken,regner med at det er den samme.Derfor lurte jeg på hvor stort akvariumet ditt er.
Tror det er gibbiceps, kanskje L001
den er i et 60l kar nå. damen i butikken sa det var en Ancistrus er ikke detter riktig.
Dette er ikke en ancistrus. Det er heller ikke en L-001. Det er nok en gibbiceps som nevnt over, og disse blir digre!
Dette er nok en gibbiceps.Jeg har aldri sett en ancistrus med slike tegninger.
Se på den linken jeg klipte ut i kommentarfeltet ovenfor eller se på bilder av gibbiceps,så vil du se likheten med den fisken du har.
Så den vil fort vokse seg for stor for en 60 liter,da de liker å ha svømmepass.

Har en venn som har en slik og den er ca 20-25cm lang, napper opp alle plantene om natten.
kjedelig når butikker selger fisk de ikke vet hva er
Hvis de napper opp plantene om natten,tror jeg nok de får for lite grøntfor i maten.Anbefaler en agurkbit eller en squash bit som festes med f.eks en skje så den lander på bunnen og den kan spise derfra.Må tas ut før den går i oppløsning,i tillfelle den ikke rekker å spise opp alt.

Håper du får tak i ancistrus istedefor,da de blir betydelig mindre-og det var jo det du egentlig ville ha når du gikk i butikken
Knoyken
kjedelig når butikker selger fisk de ikke vet hva er

Når de har solgt deg den som noe annet enn det den faktisk er, har du rett til å få byttet den. Det er dessverre den triste sannhet at veldig mange som jobber i dyrebutikk ikke har peiling på fisk.
Jepp jeg sa i butikken "tar den ancistrus der jeg". Jeg har ikke peiling på maller så
Tilfeldig bekjentskap
© Rolf H Dahl 2014
Reklame for plussmedlemskap