Hjelpp !!! ancistrus baby

Inaktiv bruker
Jeg prøvde og ta en lommelykt inn i hulen til ancistrus hannen....
Vet dere hva eg så...??
Jeg så ancistrus babyer...
hva skal jeg gjøre??? kommer hannen til å ete de opp? ..eller skal eg ta hannen ut ??...
RASKT SVAR SOM MULIG
glem det :P jeg er trøtt og blander tror jeg.
Thony
Jeg prøvde og ta en lommelykt inn i hulen til ancistrus hannen.... Vet dere hva eg så...?? Jeg så ancistrus babyer... hva skal jeg gjøre??? kommer hannen til å ete de opp? ..eller skal eg ta hannen ut ??... RASKT SVAR SOM MULIG

Bare la de være sammen med hannen pga han passer på dem.. Når de har brukt opp den gule posen som de har under magen så får de lov av pappan og begynne og svømme rundt i akvariet, og hvis du da har noen store fisker så kan de jo spise yngelen.. Jeg var nødt til og flytte alle de andre fiskene jeg hadde sammen med ancistrusene pga de fikk yngel..
Hva andre fisker har du oppi sammen med dem??
Åja.. da blandet jeg ikke likevel, da :P

Kan ellers tipse om å finne ancistrusen i fiskebasen og klikke oppdrett - der har mange skrevet om sine erfaringer. Ellers vil nok et søk på forumet gi mange svar, ettersom ganske mange har fått oppdrett på denne

Inaktiv bruker
Heii
Takk for svar...jeg har jo discuser der ...
Jeg har ikke peiling på discus og vet ikke om de kommer til og spise yngelen, men jeg tror nok at det går bra.. ancistrus pappan pleier passe på ganske godt..
Du kan jo se hvordan det går.. Går det ikke så får du flytte dem=)
Inaktiv bruker
Hallo
Tusen takk for svar
Tilfeldig bekjentskap
© Holger Lockertsen
Reklame for plussmedlemskap