Pris på l096 og alt annet av info!

Fortell alt dere vet om denne mallen!
Står utrolig lite om den på nett
Jeg tror ikke den avbilda fisken er Pseudacanthicus sp. L-096

E
Mulig! Men om det er den, har du noe info om den? Alt.. (jeg er en svamp når det kommer til info for øyeblikket!)
L-264
BTN L-malle boken så står det den kan bli 15-20 cm, må ha kar på minimum 120 cm, vann på 26-30 grader og ph 5-7 . Vanskelighets grad 2 på en skala fra 1-5 hvor 5 er vanskeligst.

Vitenskapelig navn

Leoporacanthicus joselimai

.Står videre den er drettet utaligge ganger. legger opptil 150 egg med 3 mm diameter
ok takk! Noen som vet pris i dyrebutikk?
295 i akvariekjelleren
sultan plecoene må de ha de hvite partiene på hale og finner? det har nemlig ikke denne
Leoporacanthicus joselimai må ikke ha de hvite feltene i rygg og hale finne. Disse feltene sees godt på yngre eksemplarer, men kan forsvinne hos eldre eksemplarer. Så disse karrakteristere ikke nødvenigsvis arten.

Leoporacanthicus sp. L-263 er en art som ligner Leoporacanthicus joselimai men har en brunere grunnfarge mens Leoporacanthicus joselimai har en gråere grunnfarge.

Begge stammer fra Rio Tapajos i Brasil.

E
Tusen hjertelig for all info!
De er veldig glad i reker, fisk og insektlarver. Proteinrik kost er i det hele tatt viktig for arten. Jeg har 8st av dem selv og håper at det vider seg å være begge kjønn. Utrolig flott malle.
Tusen takk.. Tar de andre levende fisk i karet? andre maller?
De tar kun døde fisk og tinte filetbiter. L. joselimai er fredelig sammenlignet med andre Leoporacanthicus arter.
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap