Jeg har også vært å henta l134 hos herr.amundsen i dag:p

Blei en lang dag dette er, på skolen til halv 6 og rett inn til Kløfta, og hjemme igjen kl 2200, men er jaggu vært det

Bildene er desverre litt dårlige grunnet elendig mobilkamera, men dukker nok opp noen bedre i morra.

3stk på ca 4cm er nå i hus, disse går nå i eget kar, før de skal inn i karet hvor mine andre 3 L134 holder hus.
Ken Myrseth
Grattis.

Takker Ken, men regner vel med at du også skal hente noen snart hehe
Joa skal det.
Har jo 14 stk voksene inndivider nå, men kan ikke få nok av denne fantastiske fine L mallen.
De 10 stk jeg skal hente skal flytte rett inn i diskustanken.
De 14 voksene går nå i et hjemmelagd malle karr i kjelleren for å fullstendig ro.
Skal ha de i lek nå.
Hehe vi får krysse fingrene at dte blir lek nå:P. For det trengs yngler på markedet.
Hvem er aamundsen? og hvor bor han og hvor mye tar han for l-134?
Grattis forresten
Matsi95
Hvem er aamundsen? og hvor bor han og hvor mye tar han for l-134? Grattis forresten

Takker

B.Amundsen er han som driver aquamanias.no. Jeg betalte 200,- stk for mine små.
Amundsen er han som driver (nett)butikken Aquamanias. Holder til på Kløfta, og anbefales
Ligger aquamanias i stavern/larvik eller? så forresten på nett at de har viltfanga L-134 på 8 cm til 398 kr per stykk=P Var forresten de l-134-ene du kjøpte viltfanget??

Matsi95
Ligger aquamanias i stavern/larvik eller? så forresten på nett at de har viltfanga L-134 på 8 cm til 398 kr per stykk=P Var forresten de l-134-ene du kjøpte viltfanget??

Aquamanias ligger på Kløfta, nord for Oslo.

Mine var mindre, så derfor betalte jeg bare 200,- stk
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap