Tips til malle som er lett å få til å yngle (ikke ancistrus sp)

Har to kar med anistrus sp som yngler som bare det..
Har starta opp et nytt kar nå på 125 l som jeg gjerne vil prøve en ny art i..
Må være lett og å få til å yngle.
Gjerne litt fin og se på, men viktigere at den yngler villig..
L-144 yngler like greit som den vanlige ancistrusen. Og det er mange i klubben vår det er mulig å kjøpe disse av. Flere av oss har vært "heldige" med disse i år. For å være ærlig begynner vel markedet i indre Østfold å bli en smule mettet, også på disse...
Inger Anne
L-144 yngler like greit som den vanlige ancistrusen. Og det er mange i klubben vår det er mulig å kjøpe disse av. Flere av oss har vært "heldige" med disse i år. For å være ærlig begynner vel markedet i indre Østfold å bli en smule mettet, også på disse...

Takk for svar..
Burde vell kaskje sagt at det ikke gjelder L-144 også..
Vet de ikke er albinoer, men for meg er de alt for like disse fremavla albino variantene og det er jeg ikke så glad
Men kom gjerne med andre tips, beklager jeg er vanskelig nå
Maller som yngler villig....
Hei..
Kan foreslå:L-104 L-262 L-333 rineloricaria parva..disse er lette å få i lek og leker jevnlig når de først har startet..Er veldig mange coryer som leker som kaniner også,bare å velge etter smak egentlig..

Mvh Frank
Tusen takk for supre tips..
Er jo en jungel av L maller så like greit å spørre noen som har peil..
Alle 3 var flotte spes den siste, men de 2 siste har jeg ikke stort nok akvarie til nå.
L-104 derimot virker som den passer perfekt, flott var den også..
Skal være på utkikk etter den på neste stor auksjon
Det viktigste er vel hvor store de er,er de kjønnsmodne så skulle vel resten gå greit så lenge det er en hann og en hunn.
Ser butikkene tar inn flere ulike arter av L-maller nå,synd lommeboka ikke trykker sedler selv...
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap