L226 - hva kan de være verdt?

Hei.

Har en leksgruppe på 4 individer med L226 som eg vurderer å selge, men vet ikke helt hva eg skal ta for de siden eg byttet de billig til meg. Fiskene er store og sunne. Huene er feite og gode.

Noen forslag?

Har også en gruppe på 3 individer L141 som er voksne. Kunne trengt noen meninger på disse også.

-Stian
De leksgruppene vi har solgt her fra Tromsø har vi tatt 300-350 kroner per fisk. Dette har da vært grupper med 6-7 stykker slik at man ikke risikerer hele gruppens eksistens hvis en skulle falle fra under transporteb.

Skal man selge en leksgruppe bør man nok ha registrert oppdrett på de ellers kan det hele virke litt søkt. Forskjell i pris per fisk hos en leksgruppe kontra enkeltfisk kan være stor.
Geir Kristiansen
Pris på enkeltfisk per stk og pris per stk hos en leksgruppe kan være stor.

Forskjell i pris mener du vel?
Donald
[QUOTE=Geir Kristiansen]Pris på enkeltfisk per stk og pris per stk hos en leksgruppe kan være stor.

Forskjell i pris mener du vel?

Genial setning som ville fått flestparten av lærene til å rive seg i håret.

Tør nesten ikke prøve en gang til. Poenget var at en leksgruppe er mer verdt enn en gruppe med fisk.
Skulle gjerne ha registrert oppdrett på de, men har aldri fått yngelen til å overleve de 3første ukene.
Tenkte derfor på å selge de videre til noen med mer erfaring som kunne fått de frem.

-Stian
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap