Forskjellig typer hypancistrus zebra pris??

Har lest en god del om denne arten og har bestemt meg får å holde 4-5 stk i samme tank som 5-6 scalare VF. Det jeg lurer på er hvem av disse L modellene er billigst å letters å få taki?
Som jeg vet om finnes det bare en Hypancistrus Zebra, men det finnes flere typer Hypancistrus, Zebraen er vel den dyreste, med priser fra ca. 700+, for fisker på 3cm, har selv L333, disse kostet 100kr stk, da var de ca. 3cm, du må nesten finne ut hvem du liker best, og som passer i akvariumet du skal ha, temp, vannverdier, størrelsen på akvariet og fiskene du skal ha de sammen med, har selv mine med scalare, diamanttetra, L015, L309 og perlegurami.
Selvfølgelig må de passe inn
De fleste maller passer vel forsjovit inn i ph på rundt 6,7 og 26-27 grader i tempratur

Ble kanskje litt feil formulert spørsmål...
Er veldig mange maller som er gangske like H.zebraen og lurte egetlig på pris og nr på disse
Her har du noen nr. på stripete Hypancistrus:L199, L066, L236, L250, L260, L270, L287, L316, L318, L333, L399/L400, LDA19/L340, synes ingen ligner på Zebraen, den skiller seg ut, pris vet jeg ikke, følg litt med her på kjøp/salg, eller spør på akvarie butikker.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap