L066 eller l333

Jeg fikk nettopp denne mallen som L333, men for meg ser den mer ut som L066. Har jeg rett?
For å kunne svare på dette må du vite fangstlokasjon på L malle. Det beskrives som om at forskjellen på disse mallene er at den ene har hvite striper på sortbakgrunn og den andre sorte striper på hvit bakgrunn. Jeg kan ikke se denne forskjellen. Når det ikke er sikkert at L066 og L333 engang er to forskjellige arter forstår du sikkert at dette ikke er et enkelt spørsmål å svare på.
Det var nå ikke så gode bilder du har her, vil anbefale deg å ta noen bedre bilder for på disse bildene så ser det ikke ut som noen av l-mallene du nevner.
Skal prøve å få tatt bedre bilder, men det er ikek så lett da jeg skjelden ser den.

For meg fremstår den som hvit med svarte striper. Det er derfor jeg tror det er en l066.
her er noen bilder av l-333 mine, ikke så lett å ta bilder av de nei.
Min ser ganske lik ut den på bilde nummer to, men har ikke like mye svart som de på andre bildene. Det er vel en del variasjon blandt disse også, så da satser jeg på at det er en l333.
den bilde nr 2 er bare 3cm mens på bilde 1og 3 er nermere 6-7cm.
Min er ca 3-4 cm, så da blir den nok mørkere etter hvert som den vokser.
Hei Ctammer.
Dine ser da ut som svarte med hvite striper.
Men ellers, så skjifter de veldigt fra små til store.
Mvh. Roland Dreinø
Roland Dreinø
Hei Ctammer. Dine ser da ut som svarte med hvite striper. Men ellers, så skjifter de veldigt fra små til store. Mvh. Roland Dreinø

Har eg skrevet noe annet? mine er l-333.
Hei igjen Ctammer. Det var ikke noe angrep.
Men mine L-066 så sådan utt når de var små.
De som JørgenR spør om likner på mine voksne L-066.
Men så har Niels Vollstad sikkert ret. Det er stor varisjon på de.
Mvh. Roland Dreinø
Roland Dreinø
Hei igjen Ctammer. Det var ikke noe angrep. Men mine L-066 så sådan utt når de var små. De som JørgenR spør om likner på mine voksne L-066. Men så har Niels Vollstad sikkert ret. Det er stor varisjon på de. Mvh. Roland Dreinø

Tar det ikke som noe angrep Roland, eg bare låg ut noen bilde av L-333 mine så han kunne sammenligne de. Om de han har er l-066 eller l-333 hvet ikke eg.
Så ha en fin dag videre.
O.K. Takk.
En bra dag til alle.
Mvh. Roland Dreinø
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap