Sugemalle til 80 liters akvarie

Kunne tenkt meg en fisk som pleco eller Ancistrus i mitt 80 liters akverie. En som suger litt på glasset og holder seg en del på bunn.
Gjerne en fisk som har let for å formere seg.
Men med tanke på at det er et 80 liters akvarie kan den ikke bli så stor...

Ta i mot alle forslag med glede!
blir alle ancistrus 15 cm da?
akvafanist
blir alle ancistrus 15 cm da?

Noen blir større

Vanlig Ancistrus SP blir i området 12-15cm.

Søk i fiskebasen på Ancistrus og Pleco så finner du nok noe som passer.

-Tim
Jeg ville nok anbefalt ancistrus. Har du noen huler og hann og hunn formerer de seg relativt lett. Tror ikke alle ancistrus blir så store, 15 cm er det største man har bevist liksom, men de blir ihvertfall 10 cm eller mer tenker jeg. Plecoen blir nok alt for stor siden den blir 50 cm på det største tror jeg.
så 0 problem å ha ancistrus i et 80 liter da?
da får vi prøve det
Vil tro det skal gå bra, men jeg ville ikke hatt mer enn en hann og en hunn, det kan fort bli litt trangt når du får 50 små som du ikke får solgt unna før det har gått noen måneder. Har selv et par som ikke er voksne enda. De går foreløpig i en 60 liter, men flytter til 140liter i løpet av sommeren. Til nå er det gått fint
Hei. Jeg har en 54 liter, og jeg har 3 ancistrus og 1 pleco.
Nå blir jo plecoen gigantisk, men da for jeg selge den om jeg ikke får et større kar til butikken..
ja, men ancistrus anbefaler jeg.. de er kule , og utforsker mye for å si det sånn
2 ancistrus høre ut som akkurat passe. Ville kanskje satset på to av samme kjønn, dersom du ikke orker bryet med stell og salg av yngel. Pleco og Gibbi blir alt for store.

-Tim
-Slettet
jeg synes du skal vælge den røde variant af ancistrus sp
jeg synes du skal vælge den røde variant af ancistrus sp
Tilfeldig bekjentskap
© TorillNB
Reklame for plussmedlemskap