- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Suger seg fast over alt ;)
Suger seg fast over alt ;)
Postet 23.07.09 kl 23:05
Postet 23.07.09 kl 23:16
Postet 23.07.09 kl 23:35
Postet 23.07.09 kl 23:38
Postet 23.07.09 kl 23:44
Sturisoma nigrirostrum
Det ser ut som en Sturisoma nigrirostrum . Vi impoterte en god del av disse til Bergen i underkant av et år siden.
Sturisoma nigrirostrum kan skilles fra mange andre arter ved at den er mørk på undersiden av rostrum (nesen). Derav kommer artsnavnet navnet nigrirostrum
E
Sturisoma nigrirostrum kan skilles fra mange andre arter ved at den er mørk på undersiden av rostrum (nesen). Derav kommer artsnavnet navnet nigrirostrum
E
Postet 24.07.09 kl 00:10
Erlend D BertelsenDet ser ut som en [URLBLOCK1]. Vi impoterte en god del av disse til Bergen i underkant av et år siden. [I]Sturisoma nigrirostrum [/I]kan skilles fra mange andre arter ved at den er mørk på undersiden av rostrum (nesen). Derav kommer artsnavnet navnet [I]nigrirostrum[/I] E
Tusen takk Den ser akkurat sånn ut Men stod ikke mye info om den. :S
Noe spessielt med denne sorten? Å er det mulig å få tak i flere? Er de snlle med andre fisk disse her?
Postet 24.07.09 kl 00:15
De er snille som lam. De blir noe store, så akvariet bør ha ltt størrelse. Spiser grøntfor. De burde heller ikke være umulig å drette.
Vi fanget disse på sandbunn i Peru. Noen av de spsite vi faktisk, og de smakte godt!
Om du kommer innom Galleriet i morgen eller på Lørdag kan jeg skaffe deg en til. Men det er faktisk den siste jeg har igjen.
E
Vi fanget disse på sandbunn i Peru. Noen av de spsite vi faktisk, og de smakte godt!
Om du kommer innom Galleriet i morgen eller på Lørdag kan jeg skaffe deg en til. Men det er faktisk den siste jeg har igjen.
E
Postet 24.07.09 kl 00:23
Ja nå går den i 540 liter. Så den har litt plass
Sandbunn ja. Da liker den seg nok her hos meg for de er akkurat det jeg har i karet mitt
Hva er prisen på denne fisken egentig?
Altså den du har nede på galleriet?
Må se om jeg kan få tatt meg en tur ned. Klarer du å se forskjeld på kjønnene og da kanskje? For jeg aner jo ikke hva jeg har her hjemme Tipper den er 14-15 cm kanskje.
Hadde jo vært stilig å hatt en av hvert kjønn å se hva som skjer
Sandbunn ja. Da liker den seg nok her hos meg for de er akkurat det jeg har i karet mitt
Hva er prisen på denne fisken egentig?
Altså den du har nede på galleriet?
Må se om jeg kan få tatt meg en tur ned. Klarer du å se forskjeld på kjønnene og da kanskje? For jeg aner jo ikke hva jeg har her hjemme Tipper den er 14-15 cm kanskje.
Hadde jo vært stilig å hatt en av hvert kjønn å se hva som skjer
Postet 24.07.09 kl 15:08
Postet 24.07.09 kl 21:17
Postet 24.07.09 kl 21:25
Endret: 24.07.09 kl 21:28