Samboere till l-46 ?

Dette har sikkert vert spurt på før. Har prøvet men finner ikke noe ? Har og prøvet søk i fiskebasen, men denne får jeg ikke noe resultat på ?
Er der noen fisk, sydamerikanske tetra eller liknende som er fine å ha sammen med L-46 ?
Både for å ha litt å se på, men og for å få spist opp det som mallerne ikke spiser, tror samtidig at dette vil gjøre mallerne mere trygge ?
Evt. corydores, apistoer eller annet, helst fra Sydamerika.
Mvh. Roland Dreinø
P/S
De må kunne tåle de høje temp. og en del sirkulasjon.
Har hørt om folk som har L270 sammen med L46 da de også liker varmt vann. Coryer generelt er ikke så glade i høye temperaturer etter hva jeg vet. De fleste coryarter vil som regel ikke ha mer enn maks 26 grader i vannet.
Tenkte nu mest på en annen type fisk. Ikke maller. Evt, noe som går litt højere oppe i vannet.
Og, det er vel heller ikke bra å holde 2 forskellige typer hypancistrus sammen ?
Mvh. Roland
Jeg har hatt pennefisker sammen med mine zebraer, det har gått helt fint. Du må bare passe på å fore så mye at de på bunnen også får litt.

Anngående det å ha flere hypacictruser sammen:
Jeg spurte Ingo om dette forige gang han var i Norge, og da sa han at så lenge det var forskjellige størrelser på de så gikk det fint.
ok.
har hatt pennefisker før.
Og, dett med hypancistrusser sammen lyder jo greit.
Takk.
Reker
Vet om flere som har Kirsebær reker og andre typer sammen med L046.
Flaggciklider er fine samme med l-46 om akvariet er stor nok, de skal ha varmt vann, pynter godt opp og er fredelige. Jeg har det i mitt kar.
Har selv et kar med mange L46 og de går sammen med en stim med Kardinaltera. Selv om det kanskje er litt i varmeste laget så har det gått fint i ca 1 år nå.
Det ser utfor at L46'n liker å ha de der - de er ofte fremme på dagtid.
Flott, det var noe sånt jeg hatte tenkt meg...
Hva med discus?
Sorry tenkte ikke på sirkulasjonen Ignorer
Har faktisk noen L-270 som går sammen med discus, dett går greit, må bare ha stille steder i akvariet.
Men mine L-46 går bare i ett 128l. Så dett blir for lille til discus.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap