Hvilken algeeter er best?

hvilken algeeter er den beste ?? har tenkt på otto, ancistrus og kinesisk algeeter. ..l
SAE og Ancistrus er de som gjør renest bord tror jeg. Ancistrus liker også å tygge i stykker planter når den får muligheten.

-Tim
er ikke ottoer gode og da??? jeg føler de gjør en god jobb her, men hmm .. er det eplene som er ute å sklir kanskje??
Bente-Bent
er ikke ottoer gode og da??? jeg føler de gjør en god jobb her, men hmm .. er det eplene som er ute å sklir kanskje??

Jeg er på tynn is nå, men jeg har inntrykk at eplesneglene spiser flere typer alger......Har ikke nok peiling på Otto desverre.

-Tim
Tim
[QUOTE=Bente-Bent]er ikke ottoer gode og da??? jeg føler de gjør en god jobb her, men hmm .. er det eplene som er ute å sklir kanskje??

Jeg er på tynn is nå, men jeg har inntrykk at eplesneglene spiser flere typer alger......Har ikke nok peiling på Otto desverre.

-Tim

Hehe.. jeg trives med mine ottoer vertfall. De spiser, det er det ikke tvil om vertfall, de er runde å gode i magen sin.. Men tror kanskje eplene er med på renholdet for jeg har bare 6 ottoer og 540 liters kar.. høy temp så algene trives. Og sneglene vokser så fort at jeg trodde ikke det var mulig å vokse så fort... har jo ancistrus og da så de gjør nok en jobb de og ja.. Sikkert gode på vær sin måte hele gjengen

Men ottoene er kule for de tror de er kardinal tetra og menger seg med stimen deres hehe
Bente-Bent
Men ottoene er kule for de tror de er kardinal tetra og menger seg med stimen deres :) hehe

Kanskje det er ett algespiserkompleks. Mine 4 SAE stimer med kobbertetraen.

-Tim
haha. mine ottoer stimer sammen med kileflekkrasboranene.
Og eplesneglene vokser i et fryktinngytende tempo. de var så små som små erter og nå er de jo nesten som plommer.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap