- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- Ansictrus sp hannen kastet ut eggene i går.
Ansictrus sp hannen kastet ut eggene i går.
Postet 27.09.09 kl 14:03
Postet 27.09.09 kl 14:19
Postet 27.09.09 kl 14:39
=)
Ja de er begynt å klekke, men ikke alle er klekket ennå. Var redd jeg ikke skulle få det til.
Dette er andre kulle de får. Første kull oppdaget jeg ikke før de små svømte rundt hehe. Er 5 stk som overlevde. De var 6.
Gleder meg til å se hvor mange av disse som vokser opp.
Det tok laaang tid før det skjedde noe her. Dette paret har vært sammen i ca 1 år. Og for ikke lenge siden fikk de sitt første kull =)) Bare være tålmodig og legge alle forhold til rette =)) Håpe du snart får oppleve det selv. Er stoort =)
Dette er andre kulle de får. Første kull oppdaget jeg ikke før de små svømte rundt hehe. Er 5 stk som overlevde. De var 6.
Gleder meg til å se hvor mange av disse som vokser opp.
Det tok laaang tid før det skjedde noe her. Dette paret har vært sammen i ca 1 år. Og for ikke lenge siden fikk de sitt første kull =)) Bare være tålmodig og legge alle forhold til rette =)) Håpe du snart får oppleve det selv. Er stoort =)
Postet 27.09.09 kl 15:27
Javisst
Ja, det er stort når det skjer. Jeg så foresten et yngel til en annen fisk i går, og det er så kjempeartig at man danser nesten krigsdans av glede på gulvet. Ja, jeg gleder meg til at det skal skje. fem stykk er bedre enn ingen. Jeg håper at du kan poste flere bilder av dem etterhvert. Det så ut som at du hadde fått mange også.
Postet 27.09.09 kl 15:31
;)
Kjempemorro. Blir jo helt tullete hehehe =) ja denne gang er det mange. Skal prøve å telle de etterhvert Har også guppy-yngel da =) Veldig kjekt!
Skal legge ut bilder etterhvert som de vokser :o)
Skal legge ut bilder etterhvert som de vokser :o)
Postet 27.09.09 kl 16:10
:-)
Hehehe, ja, man blir småtullat av det ja. Har du Guppy og? Jeg har bare en jeg. Kjøpte bare to guppy og den ene døde i går. Men så hadde den hoppa ifra benken og ned på betong gulvet for noen uker siden også. så nå har jeg bare en han Guppy og han furter.... Også har jeg 3 Noentetra. Så jeg er på jakt etter flere guppyer og Neontetraer.
Postet 27.09.09 kl 16:14
Jupp =)
Har guppy ja, (mange), en platy og 2 gullfisk Også 3 voksne ansictrus sp da =)
Hadde du ikke bodd så langt unna skulle du fått litt guppy av meg hehehe. Dakkars mannen som er helt ensom da :/ Må nok få en 2-3 damer å kose seg med han :o)
Hadde du ikke bodd så langt unna skulle du fått litt guppy av meg hehehe. Dakkars mannen som er helt ensom da :/ Må nok få en 2-3 damer å kose seg med han :o)
Postet 27.09.09 kl 16:35
Postet 27.09.09 kl 16:38
Postet 27.09.09 kl 16:49
Postet 27.09.09 kl 17:02