Så lenge du forsyner de ulike mallene med de skjulestedene de foretrekker, så vil de nok ikke plage hverandre - ikke når karet er såpass stort. Men dette krever litt planlegging av innredningen.
L134 foretrekker huler og litt trange sprekker mellom og under trerøtter, mens Coryene foretrekker å ligge under en trerot som står litt over sanden og er mer "åpen", altså ingen direkte hule.
L134 henger vel egentlig litt overalt, så følg med og pass på at L-mallene ikke skader Coryene. Corydoras har ingen som helst greie på dette med territorium, og forstår ikke hvorfor de blir jaget vekk gang på gang. Når de får en piskesnert fra halen til en L-malle, så svinser de forskrekket og redde rundt litt, før de tar en U-sving tilbake til stedet de ble jaget ut fra. Dette er problemet man ofte møter med L-maller og C-maller sammen, siden L-mallene kan være territoriale og C-mallene ikke forstår det. Så innred med tanke på hva de ulike artene foretrekker, og vær ikke redd for å ominnrede eller føye til flere røtter og forandre hvis du ser at det blir for få skjulesteder.
Skulle det bli slik at de to malletypene faller for samme trerot, så er det C-mallene som blir den tapende part, for de kan ikke forsvare seg og angriper heller aldri noen. L-mallene vil vinne.
L-mallene er nok mer skeptiske til å komme frem i dagslys enn C-mallene, men ikke vær redd for at de ikke får mat. Du fôrer ganske enkelt etter at lyset er slått av. Jeg har selv hatt L134 sammen med Corydoras, og L134 mallene var forbløffende fete og fine :p Trillrunde enkelte av dem faktisk, selv om jeg aldri så dem spise mens lyset var på. De sørger for å få i seg næring, det tror jeg du kan være trygg på.