Yngel på ancistrus sp. Dragon

ble solgt i butikken som ancistrus sp. dragon, kom fra sverige.
vet ikke noe om denne mallen og finner ikke noe på nettet.
lurte på om det er noen som kjenner navnet?
eller vet noe om denne mallen?
Kan det være et annet navn på slørancistrus?
Tror ikke d..
dem har ikke slør og ligner ikke dem så tror ikke d den ser at som en vanlig malle enda hvertfall.. som en acistrus L144 eks. den er brun, men det er gult innerst langs finnene. har noen prikker ved hodet som du ser hvis du titter litt.. aner ikke hva det er den var bare så fin at jeg måtte ha den.. men ble forundret over yngel for dem er små enda synes jeg, akkurat fått barter nesten og er 7cm ca..
Sikker på at det ikke er en ancistrus oppdrettsvariant?

For at noen skal finne ut hvilken type det er burde du legge ut bilde.

Edit: Du er vel fra Stokmarknes, og kan så og si garantere at det er en Ancistrus Oppdrettsvariant. Hjemme i nord er det ekstremt skjeldent å finne noen spessielle arter.
Plussmedlem
Dragon er bare en slørvariant av vanlig ancistrus. Har en selv, ikke by choice vel og merke.
Kjøpt som vanlig ancistrus da den var liten, for med unntak av at de er noe gulere i prikkene og rundt munnen, er det lite som skilte de fra vanlig ancistrusyngel i mine øyne. Så litt uerfaren ekspeditør får vel ta "skylden". Men etter hvert som den har blitt større gikk det opp for meg at dette måtte være noe annet da finnene begynte og bli veldig store.
Estetisk en meget flott fisk.
Mulig at denne "dragon" får slør, men den som selges gjennom Imazo er annerledes enn vanlig slør-ancistrus (som artig nok står under det svenske handelsnavnet hos min LFS: Sløyd ancistrus)

Pen å se på, er det fastslått at det er en blanding mellom ancistrus sp. og L-144?
Se på link
Geiren
Se [URLBLOCK1] tråden :)

på linken er det bilder av mallen
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap