Hvor mange maller?

Jeg har to voksne ansistruser i et kar på 240 liter. I tillegg har jeg et kar på 60. Har bestilt fire leopardfroskplecoer og lurer egentlig på hvor mange maller jeg kan ha i 240 literen og hvor mange jeg kan ha i 60?
spørs hva du skal ha oppi der da?? er det kun maller du skal ha oppi??? så kan du fint ha 10-12 stk uten problem.. bare passe på at de fleste hanner er territoriale...
Maller møkker mye,så viktig at filterkapasiteten er god
jeg har det innvendige originalfilteret til juwel, samt ekstra utvendig som er tilpasset 500l kar. Har 10 mollyer i akvariet, samt 12 kardinaltetra. Hadde tenkt å ha fire maller i dette og to i 60 litern
Det skal gå greit. Hadde lagt til minst 10 kardinaltetra hvis du har stimen på 12 i 240 literen. Da trives de enda mer og bli mer livlig.
Kan legge til at jeg bruker en fluval 4 sammen med mitt original Juwel filter i 180 literen min. Med utblås som gjør at det er mye bevegelse på overflaten av vannet og dermed mye oksigen som tas opp i vannet.

Med de 4 mallene kan du nesten ha et L144 par eller ancistrus par også for å ta seg av algene.
jeg har et voksen par ansistruser. I tillegg var jeg heldig og fikk 5 ottoer
Tilfeldig bekjentskap
© Lene Jødahl
Reklame for plussmedlemskap