- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- L-maller med mulighet for yngel.
L-maller med mulighet for yngel.
Må få meg en liten gjeng med maller i stuekaret. Har lyst til å ha noen som jeg har mulighet til å få yngel på.
De skal gå i stuekaret
Tips til type og kjønnsmoden størrelse hadde vært kjekt. Trenger noen forslag siden vi ikke har alt her i Kristiansand.
Noen i nærheten som vil selge/bytte litt (Har store gule scalareyngel og EB sommerfuglsiclideyngel)
Takk
De skal gå i stuekaret
Tips til type og kjønnsmoden størrelse hadde vært kjekt. Trenger noen forslag siden vi ikke har alt her i Kristiansand.
Noen i nærheten som vil selge/bytte litt (Har store gule scalareyngel og EB sommerfuglsiclideyngel)
Takk
Postet 13.12.10 kl 22:50
bor ikke i kristiansand men har da lyst til å komme med forslag til flotte mellomdyre maller som er ganske lette å få yngel på =)
min personlige favoritt er pecoltia L134
og til pynt er L128 nydelig men litt vanskeliger å få yngel på
ellers så er jo ancistrus super red drit kul da og like lette som vanlige ancistrus å få yngel på.
dra inom nærmeste dyrebutikk og spør tror at dyrebutikken i kristiansand får akuratt den samme lista med importfisker som de i oslo og her i stavanger og oppe i kautokeino
min personlige favoritt er pecoltia L134
og til pynt er L128 nydelig men litt vanskeliger å få yngel på
ellers så er jo ancistrus super red drit kul da og like lette som vanlige ancistrus å få yngel på.
dra inom nærmeste dyrebutikk og spør tror at dyrebutikken i kristiansand får akuratt den samme lista med importfisker som de i oslo og her i stavanger og oppe i kautokeino
Postet 14.12.10 kl 14:10
Postet 14.12.10 kl 18:47
Postet 14.12.10 kl 22:44
Postet 14.12.10 kl 23:17
Postet 14.12.10 kl 23:50
Postet 15.12.10 kl 12:38