- Hjem
- Forum
- Maller - L-maller/sugemaller
- 2 stk l144
2 stk l144
Inaktiv bruker

Hei. Etter innkjøring av akvarie mitt kjøpte jeg en L144 hann. Etter en stund fikk jeg tak i en hunn også.
Nå begynner jeg å bli litt usikker. Så fort de nærmer seg hverandre jager hannen hua. Slik var det fra første stund dekom sammen. De kommer fra samme kar fra dyrebutikken. Nå er det snart en hel uke siden jeg har sett noe til hannen. Han sitter et eller annet sted på roten. Hua er ca 4-5 cm lang, uten børster. Har sett antydninger til noe som kan minne om vorter rundt ved munnen på hua. Jeg har lurt litt på om det kansje kan være en sent utviklet hanne...? Ikke le, jeg er nybegynner^^, Hannen er litt mindre, men har tydelige børster. De begynner å bli ganske lange.
Kan det være at begge er hanner? Går to hanner sammen i et 120 liters kar?
Nå begynner jeg å bli litt usikker. Så fort de nærmer seg hverandre jager hannen hua. Slik var det fra første stund dekom sammen. De kommer fra samme kar fra dyrebutikken. Nå er det snart en hel uke siden jeg har sett noe til hannen. Han sitter et eller annet sted på roten. Hua er ca 4-5 cm lang, uten børster. Har sett antydninger til noe som kan minne om vorter rundt ved munnen på hua. Jeg har lurt litt på om det kansje kan være en sent utviklet hanne...? Ikke le, jeg er nybegynner^^, Hannen er litt mindre, men har tydelige børster. De begynner å bli ganske lange.
Kan det være at begge er hanner? Går to hanner sammen i et 120 liters kar?
Postet 18.01.11 kl 23:54
Postet 19.01.11 kl 00:15
Postet 19.01.11 kl 00:24
Postet 19.01.11 kl 00:40
Inaktiv bruker

Tenkte jeg skulle legge til noen bilder av mallene. De to første er av den jeg mener er dame, men har blitt litt usikker. Det er såvidt disse ''vortene'' syns.
Bildet av mannen er gammelt, siden jeg ikke har sett han på en stund. De fikk squash i kveld, men hannen har jeg ikke sett. Hua har sittet på den i siden den kom oppi.
Hva tror dere?