Det her er vel gibbiceps?... eller?

Selger sa han skulle selge gibbiceps.. meeeen, jeg vil være på den sikre siden.. Er det her gibby? eller hva tror dere?

Litt dårlige bilder, men håper der ser
Ja, for det var det selgeren sa.. MEN jeg syns nå dem kan ligne litt på Hypostomus eller på pleco ?

meen, det var gibby jeg skulle ha! så får håpe det er en gibbiceps

og den ene av dem vokser gaanske fort
gibben min er iallefall helt lik den du har han som solgte meg akvariet som min fulgte med i sa det var ei stor ancistrus jente på 13cm.. hehe.
Såpass ja :p en ting jeg ikke skjønner.. åssen klarer folk å få det til at det er ancistrus? Er jo ikke noe likhet engang! :p Ser det er mange som har spurt; er det her en gibbi eller en ancistrus.. jaja, er ikke bare bare :p
nei, jeg måtte le når jeg så henne ordentlig første gangen, så tenkte jeg for meg selv at, jaja, bra den kom hit så får den en 430 liter å kose seg i istede for en 125 liter. hehe
jeg ser ikke noe likhet på dem.
hehe, nei det er da ikke noe likhet med dem.. :p Godt den fikk større plass da ;-D
Blir spennende å høre hva andre mener "vi" har da For den jeg har ble jo solgt som en gibbiceps hos en privat person..
ja på 2 mnd så vokste den 3 nesten 4 cm i det nye karet
Oi, det er jo bra ;-D Trives da!!
Jeg har to stk, å den ene har vokst enormt Den andre er litt mindre, men det kan jo være en hann å en hunn..

Nå har jeg måtte gi bort den ene ancistrusen min for den gikk på finnene og halen(!) til gibbi'ne faktisk.. Så jeg har fått sett at det var den som var på å ikke at gibbi'ne krangla.. Så da fikk den reise men har forsatt en albino ancistrus igjen , men den virker rolig å grei ennå.. Den er jo liten enda
Noen andre som har forslag ?
Tilfeldig bekjentskap
© Kim Kasnes
Reklame for plussmedlemskap