Venn til l144

Kjøpte en gul malle i dag til et nyoppstartet akvarium. Dette skal være den av typen L144. Usikker på hva slags kjønn det er på denne enda siden den er litt liten. Det samme sa han i butikken. Spørsmålet mitt er, da jeg er nybegynner med akvarium er; Hvordan mange bør man ha av denne om man ønsker flere enn 1? Kan man mixe to ulike malle typer som er omtrent i samme str? I samme kar svømmer 2 sommerfuglciklider og en liten stim neontetra.
Hadde vel egentlig gått for minst 2(muligens 3) av dem for å øke muligheten(betraktelig) for å ha 2 kjønn....... Jeg foretrekker
samme art, ettersom det er forutsetningen for yngel.
Dessuten.......
..... melder jeg med herved ut av alle besvareser. Å komme med 6 tråder fra kl. 22.24 til kl 23.31 blir ganske useriøst. Du bør egentlig starte helt fra scratch : Les ALT om akvariehold ! Hvis du lurer på noe, bør du sjekke ut søkefunksjonen på venstre side. Den heter SØK ! Legg inn dine parametre med såkalte kjærneord, og du vil få opp mange treff her i forumet. Deretter leser du de innleggene/trådene som omhandler ditt/dine tema og du får svar på det aller meste. Hvis det er noe av det du DA har lest som du enda ikke forstår, bør du poste spørsmål her.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap