Pris på l052

Noen som har peiling på hva en trio med L052 burde koste? Tror det er 1 hann og to hoer. Voksne...
Plussmedlem
Janne? har vel L052 ute, 4 stk for 1000.-
Jeg hadde mine ute lenge til 200.- pr stk uten å få solgt de. Solgte de til slutt på auksjonen i Moss og fikk ca 200.- pr stk da.... 5 av de var en leksgruppe.
Jeg tror L052 ikke er så ettertraktet for tiden, og det kan være med på å avgjøre hva man får betalt. De er heller ikke så vanskelig å få tak i lengre. For noen år siden ble denne arten solgt for rundt 300 kroner, og var en attraktiv art.

Det kan fort bli helt forskjellige priser når man selger på auksjon kontra privat, og prisene kan svinge veeeldig på auksjoner. Du fikk en fin pris på dine, synes jeg Milo

Jeg har trukket annonsen min, og vurderer å finne et tilegnet kar til dem hos meg selv
Plussmedlem
Janne
For noen år siden ble denne arten solgt for rundt 300 kroner, og var en attraktiv art.

Ikke mer enn et par år siden voksne L052 var priset til 700.- her på forumet... Vet dog ikke om han fikk solgt del den prisen.
Mine ble først og fremst solgt fordi jeg ikke hadde tid til å prøve å drette de. Så når jeg fanget den ene gruppen oppdaget jeg at de faktisk hadde ordnet dette helt selv. Men da hadde jeg alt bestemt meg og de var fanget inn, så....
milo
Ikke mer enn et par år siden voksne L052 var priset til 700.- her på forumet... .

Det er i så fall helt ukjent for meg, og at den har vært i samme prisklasse som L046 og L173 har jeg vanskelig for å tro.

Vedkommende kan umulig ha fått solgt den

Jeg betalte 395/stk for mine i butikk, da var de mer eller mindre fullvoksne. Så de bør ikke koste all verdens på privatmarkedet.

Om mine yngler med tiden så forventer jeg ikke å kunne selge disse for noen skyhøy pris. Spesielt ikke med tanke på de er lett å bestille i fin størrelse for de fleste butikker.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap