Vet ikke helt hva som skjer?

hei.. jeg har en ho og en hann ancicstrus oppdretsvariant tror jeg... men kan noen fortelle meg .... hannen er inni en skifirhule nesten hele tia men hoa ligger rett vesiden av hula og vist hun prøver og komme seg "nerme" hannen klikker det for han...

hva er det som skjer,Er det yngel på vei?

mvh: Fish lover
Det kan hende de krangler om dette er et passende tidspunkt å legge egg på eller ikke

Det er hannen som bestemmer når det er riktig tid å la en hunn komme inn i hula og legge fra seg eggene sine. Hunnen kan være full av egg og føle seg veldig klar for å bli av med "ladningen", men inntil hannen sier at det er ok å komme inn, skjer det ikke noe. Han bare jager henne vekk om hun blir for påtrengende.
Takk
ja det kan være for hunnen har blitt MYE! tykkere i det siste...

bare å håpe på det beste

på bilde har hannen akurat kommet litt ut av hulen..
kan du se om denne hunnen har egg i seg? (hunnen er den som ligger på siden)
Hun ser god og rund ut, ja. Umulig å se om det er grunnet egg, men interessen som vises for hulen/hannen er egentlig svar nok.
Hunnen vil kose og hannen er prippen :op
De blir nok enige snart skal du se, hehe.
Ja kansje det?
ja jeg vet ikke helt men kan hannen "vifte" vann over eggene med for partiet?

hannen ligger med hode helt inne HELE tiden han kommer ikke ut når det er mat engang!

fish lover
ja jeg vet ikke helt men kan hannen "vifte" vann over eggene med for partiet? hannen ligger med hode helt inne HELE tiden han kommer ikke ut når det er mat engang!

jeg også hadde det sånn en gang de jeg hadde ancistrus, hannen lå med hodet inn i hulen og kom ikke når det var mat(viste seg at det lå egg i hulen men rakk ikke å gjøre noe med det før praktbotiaene hadde spist eggene
men var ikke ment som arts kar enda da
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap