Hvilke l-maller flyttet inn hos meg idag?

God kveld!

Idag flyttet det inn 7 maller her, men jeg vet ikke hva slags type de er! Kan noen hjelpe meg? Hadde vært kjempeflott å finne ut av

Hilsen en glad akvarist
Hei.
Noen bedre bilder i karet når de ikke er like bleke vil gjøre det enklere.

Du kan se på hypancistrus. F.eks. L136, L260 og L262.
Ja, tenkte jeg skulle ta noen bilder mens jeg fortsatt så dem, vet jo ikke om de stikker av når de først er i karet - men skal se om jeg ikke får tatt noen bilder da også!

Takk uansett!

Jeg legger ut flere bilder her når de farger ut litt bedre!
Nye bilder av de ukjente l-mallene
Legger ut noen ferske bilder av mallene, nå som de har kommet seg litt etter flyttinga. Beklager algene på ruta, og ellers dårlig kvalitet på bildene..

Juventus, takk!
Flere bilder.. noen kan være av samme fisken. Synes de har så gigantiske øyne!
Denne her mener jeg er den fra posen som har barter.
Håper fortsatt på hjelp

Er det sånn at de med tykkere mørke striper enn hvite striper er L411?
Litt vanskelig å få oversikt over dem i karet :p
Flere bilder av de ukjente l-mallene
Av de syv mallene så tror jeg kanskje jeg har 3 L411, iallefall.
Og så er det den på bilde nr. 1 og 2 (samme mallen)

-og så er det den prikkete på bilde nr 3
Denne tror jeg det er bare en av.

Har faktisk ikke oversikt over de andre, det er de tre små som sannsynligvis er L411 og denne på bilde 1 og 2 som er de mest "sosiale" av dem, sistnevte er fremme og spiser hver gang de får en sånn algetabelett.

Tusen takk for all hjelp!
Vannsti
Denne her mener jeg er den fra posen som har barter.

Da kan du se på L213 og L370.
Loomis
[QUOTE=Vannsti]Denne her mener jeg er den fra posen som har barter.

Da kan du se på L213 og L370.

Takk Loomis! Etter hva jeg kan se så synes jeg nesten at min har enda mindre prikker enn L213 og L370 iallefall har på bildene her inne på AF. Men den ligner veldig! Den har det hvite på sportuppen også.
Fikk knipset et bilde til av ham nettopp!

Kan det føre til kryssninger at jeg har en vanlig ancistrus oppdrettsvariantdame i samme kar..?

Fikk også et glimt av sporen på den som ligner den som er mest frampå, altså på bilde 1 og to i forrige innlegg - her er den på bilde 2
Har fått tips om at det kan være en L180, den med barter. Syns den ligner!

Syns det ser ut som den jeg la ut to bilder av i sted ligner litt på L136, eller kanskje L262 som du nevnte i begynnelsen, Loomis..

Har litt bedre oversikt i dag igjen! Tre av mallene er med store prikker, to er mørkere enn den siste. En av dem har funnet seg tilrette i en hule
Da har jeg altså 3 stykker som muligens er L411

1 som er kanskje L180

De siste tre er da de på bildene, bilde 2 og 3 er samme fisk - og de to på bilde 1 er to andre.. :p

Prikket l-malle?
Nå som fiskene har blitt litt mer husvarme er de blitt lettere å få bilder av. Men det er fortsatt litt krøkent å vite hvem som er hvem. Tror kanskje to av de prikkete er av samme art, mens den tredje er litt anderledes.. Virker som prikkene dens er litt større og at det er færre av dem.

Vet fortsatt ikke hvilken dette er.. :/

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap