Klovnepleco og l144?

Inaktiv bruker
I 128L har jeg en liten Klovnepleco, men jeg har så lyst på L144.
Er det mulig å ha dise sammen eller bør "Grumpy" Klovneplecoen heller få seg en Klovnepleco venn i 60L kampfisk akvarium?

Er redd for at L144 skal palge Klovneplecoen. :/
Jeg hadde denne miksen for halvannet år siden, fem av hver art. Opplevde ikke at disse gikk i tottene på hverandre. Så min erfaring er at dette går fint.

Klovneplecoene var rolige og bortgjemt i røttene store deler av døgnet mens Ancistrus hannene  passet på hver sin hule. Hadde lek på 144'ene i dette karet utallige ganger. Så lenge du har bok huler er nok Ancistrus'ene opptatt med å vokte dem enn å plage Grumpy.

Ps: jeg trodde Grumpy ble ID'et til å være en annen art, eller husker jeg helt feil?
Jeg ahr Klovnepleco og L-144 i samme kar. Nå er mine bare bebbisene, men de fungerer bra. Ingen som plager hverandre. Har bla 3 L-144 og 10 Klovner.
Inaktiv bruker
Lars Jamne
Jeg hadde denne miksen for halvannet år siden, fem av hver art. Opplevde ikke at disse gikk i tottene på hverandre. Så min erfaring er at dette går fint. [B]Ps: jeg trodde Grumpy ble ID'et til å være en annen art, eller husker jeg helt feil?[/B]

Da skal jeg rydde litt oppi der og få noen steiner til. ;P Må bare vente litt, ble så mye snø her at jeg finner dem ikke... xD
Joda, den ble det, men jeg var ikke fornøyd med det, så jeg har selv tatt tak i saken og lest og studert meg frem til at denne MÅ være en Klovnepleco.
Den er 1år, spiser røtter og har alle de typiske klovnepleco trekkene.

Inaktiv bruker
Tipsy
Jeg ahr Klovnepleco og L-144 i samme kar. Nå er mine bare bebbisene, men de fungerer bra. Ingen som plager hverandre. Har bla 3 L-144 og 10 Klovner.
Så kult.

Nå blir det fiksing så skal jeg skaffe meg 4 L144 ^^

Takk for hjelpen begge to!

Det er alt for mange fine maller ute i verden, og så alt for liten plass til kar...-.-
Inaktiv bruker
Sant. Hadde man bare kunnet kaste ut sova, tvbord, spisebord og alt mulig annet skrot så kunne det blitt god plass. ;P Men da klager jo folk som kommer på besøk, -Hvor mener du vi skal sitte?... I akvariet?... :S Huff.
Hm, den dagen jeg arver foreldrene mine sin gård. ;P Der står en fjøs... ;P Akvariefjøsen? ;D
Akvarie-fjøs høres konge ut :p

Har allerede hevet ut seksjonene for å få plass til gubbens 540 liter her.... håper på akvarierom når vi kommer i ordning i nytt hus. I Utgangspunktet ønsket jeg hus uten kjeller, men tar tilbake det nå som karene blir fler og fler her.
Men noen kar må jo stå fremme også
Inaktiv bruker
Jeg har lyst til å fjerne gjesterommet til fordel for akvarie rom.
Har ikke dere personlige tråder dere kan pjatte i?

Jørg1 AKA Spock
Joda, den ble det, men jeg var ikke fornøyd med det, så jeg har selv tatt tak i saken og lest og studert meg frem til at denne MÅ være en Klovnepleco.

Det var uventet resonnert etter alle forslagene du fikk fra kyndige malleentusiaster. Hva var det som overbeviste deg om at det er en klovnepleco? Typiske klovnepleco trekk, hva er det?

Lykke til med L-144. Det er en artig Ancistrus variant, men personlig synes jeg det er langt mer spennende med en renraset art
Inaktiv bruker
Når en selv utnevnt malleekspert ikke er helt sikker så blir jeg usikker selv. :p så jeg studerte utsenet på den og så at den ligger og gnager på røtter og er veldig sky.
Heheh, den er veldig lik som det står forklart om dem. Plus at jeg tviler på at de som hadde den før kjøper en dyr malle og gir den bort.
Janne
Har ikke dere personlige tråder dere kan pjatte i? ;)

Joda, derfor jeg begrenset siste innlegget mitt Litt pjatt må da være lov -innimellom i det minste...? (Ikke meningen å oppfordre til med OT)

Vel, nok pjatt herfra
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap