Er dette en gutt? ancistrus sp oppdrettsvariant

Jeg er nybegynner.
Her er bilde av jenta (trodde jeg), Fanny. Kom til meg for noen mnd siden, var ganske ung.
Må vel bytte navn til Alexander nå da, eller?
Er vel enklest med navnebytte, ja =)
Takk for svar! En ordentlig raring er det uansett.....Litt skeptisk, vil helst ikke "slå av en prat". Stikker inn i skiferhula i stedet!
Ja de er rare =) Har tre stykker selv. En stor han med buskas i "ansiktet", en gutt i puberteten og en voksen hun. Skiferhulene er beslagelagt av den største. Er ofte fremme. Ikke spesielt pratsom, men VELDIG glad i rosenkål! Kjøp en pakke med frossen rosenkål, tre den på en gaffel. Den sitter som klistra, time etter time =)
Grøntfor er forøvrig godt for fordøyelsen. Mine maller har tilgang på dette hver dag.
Det hender hunner får "skjeggvekst" som dette,men de får aldri utvekster oppe på neseryggen som det hannene får.

Jeg kan ikke se noe over neseryggen og klarer heller ikke se kroppsformen godt nok, eller hvor stor den er.
Tror ikke det er dame med bart. Ser ut som det er på neseryggen også. Får blåst opp bildet på mobilen..
Bedre sent enn aldri, takk for svar! Som dere ser av bildet: den som tippet gutt har rett!
Tilfeldig bekjentskap
© Geir Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap