Ancistrus yngel

hei har fått yngel på mine men når vill hunnen legge nye egg? di ble født i fjord=) di har forlatt faren så hvor lenge passer han på di?
Det tok ca to uker mellom hver egglegging hos mitt Ancistrus-par. Tror hunnen trenger såpass tid for å utvikle modne egg i buken.

Hannen slutter å passe på yngelen i det øyeblikket de forlater hulen de ble født i.
Ancistus par
hei når eg tok på lyse i dag lå hoa oppe på hann har di sove sånd i natt eller er ho snart klar nå får di litt agurk 3 flakk håper di spiser det=) men sover d her noen gang når skjer leken kvelden natta er det noen tegn eg kan se på hunnen magen eller noe?
Det kan ta litt tid før hunnen får lagt eggene i hulen, men det kan også skje på få minutter. Ikke godt å forutsi
Tror ikke de har sovet sammen sånn Ancistrus er nattaktive maller og er på sitt mest aktive om natten når det er mørkt.
Hvor lenge til?
hva er leks tegn? di har en sånd ciklidehule og ett slott også og yngeln er sånd bittesmå men forlatt hula di leka i juleferien den varte jo fra 18 til 6 jan når vill hunnnen legge egg igjen? hva liker maller best og legge egg i skfift hule hva er temp på lek på di?
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap