L104 kjønnsmoden?

Jeg kjøpte 5 stk VF klovnepleco i dag, på dyrego oslo city. Disse er 4,5 og 6 cm store. Er disse kjønnsmodene?
Dersom den største fisken er 6 cm med hale, så er den ikke kjønnsmoden. Disse må nok fores opp en god stund før du kan forvente å få yngel
Hvor store må de være? Hvor lang tid snakker vi om?
:)
Realistisk sikkert 1år... men til da er du sikkert lei de. de viser seg ikke mye og liker helst å holde seg skjult. har selv hatt de lenge
Plussmedlem
pappafisken
de viser seg ikke mye og liker helst å holde seg skjult.

Har selv en gruppe med disse i en 325 med masse gjemmesteder, og kan ikke akkurat si jeg kjenner meg igjen. Uansett når jeg titter på det karet så er det alltid et par-tre av de som ligger og titter tilbake. Uttrykksfulle er de også. Med unntak av "Monster" er dette de fiskene jeg har hatt lengst...
De ser jo iallefall sjarmerende ut!
Plussmedlem
Gi de ei hel kokosnøtthule, med hullet litt oppe på midten, og du kommer til å flire deg skakk når de ligger henslengt i åpningen og titter ut på deg....
Disse går med en gruppe coryer. Blir de skremt av coryene, eller går det fint å ha disse sammen?
jeg hadde en VF gruppe av disse sammen med Corydoras Adolfoi, og det funka fint! Fikk yngel på L104 også

Pål
Inaktiv bruker
pappafisken
Realistisk sikkert 1år... men til da er du sikkert lei de. de viser seg ikke mye og liker helst å holde seg skjult. har selv hatt de lenge

Bli lei av dem? Da er man ikke interessert i dem... Dum kommentar.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap