Hypancistrus contradens alene eller med noen andre?

Har en gruppe på 6 hypancistrus contradens, som tidligere gikk sammen med 9 corydoras duplicares og 3 ancistrus sp.
De har nå fått egen tank for å tilfredstille deres krav bedre, men det ser ut som de ble mere sky etter dette.
Er det noen fisk som egner seg til og bo sammen med de uten å forstyrre terretoriet og ikke ta maten ifra de?
Har sett noen har div tetra sammen med bla zebra, noen som har erfaringer her?
Har ikke akkurat denne typen, men har noen veldig skye L129 og ett par L134 som er litt mindre skye, men jeg har latt mine bo med ett par honninggurami og 3 kampfisker. Disse går helt fint sammen. Vil vel også tro at de fleste tetra artene funker fint også.
Cathy
Har ikke akkurat denne typen, men har noen veldig skye L129 og ett par L134 som er litt mindre skye, men jeg har latt mine bo med ett par honninggurami og 3 kampfisker. Disse går helt fint sammen. Vil vel også tro at de fleste tetra artene funker fint også.

Tviler på kampfisk eller honning gurami hadde likt seg hos meg, 160liter med tett på 3000l/t.

Men ikke tvil om at hypancistrusen blir mindre sky om den har selskap.
Er nok litt for kraftig pumpe for de fiskene der ja.
Men en pen stim med noen tetraer hjelper nok da
Cathy
Er nok litt for kraftig pumpe for de fiskene der ja. Men en pen stim med noen tetraer hjelper nok da :)

Er litt i tvil på om tetra takler slik sirkulasjon i lengden, og at de begynner å gå i matveien til hypancistrusen som ikke akkurat er først i matfatet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap