Syk hypancistrus contradens

Hei! Jeg oppdaget nyss at en av hypancistrus contradensene mine later til å ha fått et stort hudlag "skrapet av" på siden. Den virker nokså frisk og rask til tross, og det er ikke noe blod, men det er helt hvitt og man kan liksom se ribbeina gjennom huden. Jeg syns ikke det ser "fluffy" og typisk soppaktig ut. Kan det likevel være det? Eventuelt en annen sykdom? Alle de andre innvånerne i akvariet har det bra. Håper noen kan hjelpe meg!
Ser ut som han har vært i slosskamp med en av sine artsfeller. Har hatt det på mine maller også, men det har til nå gått fint med de.... Pål
Ah, dette var oppløftende! Ja, det kan fort være tilfelle. Faktisk det jeg også tenkte. Eller slåsskamp med en nugget eller ancistrus eller L-129 eller noe (litt overbefolket i akvariet). De har grotter i fleng, men det holder jo ikke alltid.
Jeg har mallehulene oppå hverandre. Er det lurere å spre dem? Ser de fighter litt.
Burde vel lagt til at den kom seg, så alt tyder på slåssing.

Men hadde noen noe innspill om hvorvidt hulene bør/ikke bør ligge oppå hverandre? Bør de egentlig spres utover? Litt fint sånn det er nå - Muppet Show når de forskjellige titter frem, liksom.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap