Noen som vet hva dette er?

Det gjør jeg, men det var så få innlegg under maller at jeg måtte få opp tempoet her... Kjøpte 2 stk. på DyreGo Manglerud i dag...
det er en eller annen L-....... malle ser jeg, men husker ikke nummer ;P hvor mye ga du for de to?
Vakker er den i hvertfall!!

Er ikke noen spesialist, men tipper på enten L067 eller L039. Syntes også L019 ligner, jeg
Men det kan godt hende at jeg er skikkelig på fisketur her
Hadde de brukbart med L-maller inne nå? Nettopp fått en sending eller noe?
...kanskje en Baryansistrus L081....?
Ikke L039 tror jeg.. Ligner ikke på min svære
Svaret er:
Baryancistrus - Golden Nuggets (L-018)

Prisen på Manglerud er 359,- pr. stk tror jeg...
De har mange typer maller der, men ikke rør de neste som jeg skal ha.....

-trym
Trym Andreassen
Baryancistrus - Golden Nuggets (L-018)


Opps! Skulle være L-081....
Da var jeg å fiska likevel

Finnes denne i flere fargevarianter? Bildene i aqualog viser fisken med gult skjær i "endene" av rygg og halefinne
Frank Angell
Da var jeg å fiska likevel :D Finnes denne i flere fargevarianter? Bildene i aqualog viser fisken med gult skjær i "endene" av rygg og halefinne


Det har de. Spesielt de som er mellom 4-6 cm lange. Da er også det gule båndet ganske fremtredende, ca. 2-3 mm tykk. På mine maller som er ca. 12-15 cm lange, blir disse fantastiske gule stripene mindre og mindre markante. Bildene jeg tok i går av dem, var fra kjøpsdagen. Håper de blir litt tøffere med tiden slik at de kan heve ryggfinnen og vise frem den gule stripen. Men som sagt, den er mer fremtredene på de minste...
Når det gjelder fargenyansene kommer dette mye av fotograferingen. Alle 3 bildene er behandlet i et fotoprogram. Både gulfargen på prikker og finner varier noe fra bilde til bilde.
Tilfeldig bekjentskap
© Sølvi Gullaksen
Reklame for plussmedlemskap