Otto har forsvunnet!

Inaktiv bruker
Er de kjent for å gjemme seg? Jeg har ekkel "sand" som består av små stener... skal kjøpe hvit sand på mandag, er så lei av å må lete etter fiskene hele tiden!

Men jeg hadde tre Otocinclus vittatus.. nå har jeg plutselig to!!!
De bor sammen med 3 sverddrager, en Praktbotia og en kampfisk.
Kan noen av de ha spist han opp? Gjemmer han seg?
De bruker å være i nærheten av hverandre.. men nå så er han ene helt borte.
Hvis den ikke kommer frem igjen, har den nok dødd og blitt spist opp. Som jeg sa til deg i en annen tråd, otto'er er ikke alltid så lette å få til trives. De vil gjerne ha det bedre i en litt større gjeng. Du kan lese litt om dette her. De vil nok heller ikke ha det så bra i typisk levendeføder-vann.
Inaktiv bruker
SilverShaded
Hvis den ikke kommer frem igjen, har den nok dødd og blitt spist opp. Som jeg sa til deg i en annen tråd, otto'er er ikke alltid så lette å få til trives. De vil gjerne ha det bedre i en litt større gjeng. Du kan lese litt om dette [URLBLOCK1]. De vil nok heller ikke ha det så bra i typisk levendeføder-vann.

blir det bedre om jeg kjøper meg flere ottoer?
Det er sannsynlig...de liker å være mange
En av venninnene mine hadde plutselig en guppy i minus, da hadde katten tatt den ??

Forresten foreslår jeg at du kjøper flere praktbotiaer ettersom de liker i grupper!????
Inaktiv bruker
RunaFish
En av venninnene mine hadde plutselig en guppy i minus, da hadde katten tatt den ?? Forresten foreslår jeg at du kjøper flere praktbotiaer ettersom de liker i grupper!????

Skal innom en dyrebutikk i morgen igjen, for å kjøpe flere ottoer.

Katten min tok ene mollyen min haha. Men det var da jeg hadde akvarium uten tak. Nå har jeg tak, for å holde pus unna.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap