Se min siste malle!

Har akkurat anskaffet denne søte sugekoppen på ca. 9 cm.
Ut i fra informasjon om fangststed skal det være en: Peckoltia Vittata eller Candy Striped Pleco - L015
Er det noen på dette forumet som har eller har hatt slike og kan gi meg noe informasjon...
En utrolig fin malle-har vært rimelig hekta på maller og blir ikke noe mindre av å se sånne fine fisk
Mange forskjellige maller har du egentlig?
Har du noe yngel tilsalgs?
Næmmen hælledussan----så SØT den er)
Flotte bilder av fin fisk Trym

Er det greit at jeg legger dem inn i fiskebasen?
Enig med Håvard, disse bildene var så bra at de fortjener plass i fiskebasen

Fin fisk Har du bare den ene eller kjøpte du flere? 9 cm er bra størrelse.

Har gått rundt og småsiklet på P Vittata selv
Håvard Støre Andresen
Flotte bilder av fin fisk Trym:D Er det greit at jeg legger dem inn i fiskebasen?

Bare supert om de får plass i vår fantastiske fiskebase Håvard...
Ken Myrseth
En utrolig fin malle-har vært rimelig hekta på maller og blir ikke noe mindre av å se sånne fine fisk:) Mange forskjellige maller har du egentlig? Har du noe yngel tilsalgs:)?

Har nå 14 forskjellige maller og 24 til sammen. Så det betyr at jeg prøver å få til avl på dem...
Lykke til trym med drette forsøk-tenker påå prøve det samme selv-med tiden.
14 forskjellige maller,"dæven" da hadde jeg vært i den syvende himmel.
Hvilken type er det du har leks grppe av da? Nyskjerrig jeg, spesiellt når det gjelder maller
Har 1 L-205 fra før som er en kraftig plugg og disse to nye da. Dersom den fargesterke er hannen, har jeg 2 stk. av den og 1 hun. De skal etterhvert få flytte inn i et eget 54 L karr slik som mine L-169 nå bor i. Har også 3 VF Ancistruser og 2 oppdrett i samme kar. Venter i spenning på om det skjer noe der.
Ellers så er det vel størst håp hos mine L-169 som jeg har 5 stk. av. har også 2 maccus hvor jeg tror den ene er gravid - eller bare forstoppet. De bor i hvert sitt hjørne av det store karet.
Skikkelig spennende å følge med, nårman har så mange "god"biter i karra-regner med at du holder forumet oppdatert på hva som skjer.
gleder meg mere og mere til åfå kjøpt/laget meg eget malle karr(min store drøm)-Fått med kona nå-så nå er det kroner som mangler men dem komer
Lykke til igjen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap