Kan noen si meg hva denne heter?

Jeg er ikke sikker på hva dette er
er det noen som kan si meg hva denne heter
blir jeg veldig glad.
Her er en link til min
hjemmeside:'
Den "øverste" malla på siden din er en Ancistrus, den du spørr om i tråden her er alt for mørk til at jeg "tør" gjette på hva det er.
Ser du har L134, kjøpte meg en sånn igår jeg-utrolig vakker fisk.
Har du bedre bilde, så blir det jo litt lettere å hjelpe-
hilsen malle digger
Har du tittet på L70, kan jo ligne litt på den(men dårlig bilde)så vanskelig å si.
Du har mange fine maller i karret ditt(sikle, sikle
Er dette bildet bedre
Hva syns du om disse da ?
klarer du å identifisere den nå?
For meg likner det på en eller annen Synodontisart. ......men er ikke særlig flink til sånt.......
munda
For meg likner det på en eller annen Synodontisart. ......men er ikke særlig flink til sånt.......

tusen takk for hjelpen
Sorry, har ikke peilling. Er det en "suge"malle, eller? Har den veldig lange barter?
Har tittet meg "grønn" på bildene-og er litt enig med munda, at det kan ligne en synodontis art, men hvem, det vet jeg ikke.
Hvilket navn ble fisken kjøpt under, husker du det??
hei
det er problemet jeg husker ikke
Hvordan munn har den? Suge munn eller "vanlig", oghar den lange barter, og hvor stor er fisken?
hei
den er ca 5-6 cm har suge munn med barter
Fin link-men veldig få som er registrert der med bilde. Og da er det vanskelig
Fisken ligner veldig
på asiatisk ryggsvømmermalle. Jeg har vært bort i en lignende fisk før. Hvis det er den så er den en meget giftig fisk både for andre fisker og menneske. Så du bør ikke ta fisken med hende. Mvh
Inaktiv bruker
Tjo
Ken Myrseth
Fin link-men veldig få som er registrert der med bilde. Og da er det vanskelig:)

Ja desverre er det lite av det i fiskebasen...bilder altså.
Jan Roald Bjørndal Olsen
[QUOTE=Ken Myrseth]Fin link-men veldig få som er registrert der med bilde. Og da er det vanskelig:)

Ja desverre er det lite av det i fiskebasen...bilder altså.

Det er bare å hive seg rundt og knipse i vei, det!

1320 fiskebilder nå - og flere kommer inn for hver dag som går. Syns ikke det er så ille jeg! Men at vi alle sammen har en stor jobb foran oss med å fylle alle profilene med bilder, det er det ikke tvil om.

Så knips i vei, folkens
Inaktiv bruker
Tjoho
Var ikke for å klage
Utrolig mye fisk som ligger der så kan ikke forlange bilder og 100% info på alle.
Som du sier..knipse i vei.Må bare få ut finger'n og begynne,T.T.T

Jan Roald Bjørndal Olsen
Var ikke for å klage :) Utrolig mye fisk som ligger der så kan ikke forlange bilder og 100% info på alle. Som du sier..knipse i vei.Må bare få ut finger'n og begynne,T.T.T

Neida Jeg oppfattet det ikke som klaging.

Jeg bare benytter enhver anledning til å minne alle AkvaForums brukere om at dere alle kan være med å fylle kunnskapsbasene våre med bilder og informasjon, jeg
Enkelt ;-)
Dette er en Hoplosternum art, mest sannsynlig Hoplosternum thoracatum som tilhører pansermalle slekten.

Fredelig og kjekk fisk, blir ca 12-15 cm.
Men...
Ser ikke ut så den står i fiskebasen......? :-/
Plussmedlem
Rune Evjeberg
Ser ikke ut så den står i fiskebasen......? :-/

Joda. Men gyldig navn er Megalechis thoracata
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap