Nr. 2 av L134

Idag -faktisk akurat nå så kom jeg inn døra med nr. 2 av L134-har falt helt for den malla jeg-blir utrolig fin når den får roet seg ned/farget ut i karret-så idag kjøpte jeg nr 2.
Har blitt favoritt malla mi det, og skal prøve å bygge opp et malle karr etterhvert med bare den typen(på bånn) og en eller anen stim da
Virelig geara nå, drverå "avklimatiserer"fisken nå.
Får du yngel på den, så vil jeg se bilder!!!

Litt tidlig å mase om det da, men

Enn så lenge ligger mine fem sta i hver sin grop, omhyggelig gravd ut.... gjerne UNDER eller ved siden av en flott sammenlimt skiferhule!
De liker tydeligvis ikke "firkantede garasjer", den gjengen jeg har, for de bare graver sine egne under røtter og stein.
Men jeg har iallefall enda ikke observert to i samme hule.... Men jeg håper!
mona o
Får du yngel på den, så vil jeg se bilder!!! :-D Litt tidlig å mase om det da, men ;) Enn så lenge ligger mine fem sta [i]i hver sin grop[/i], omhyggelig gravd ut.... gjerne UNDER eller ved siden av en flott sammenlimt skiferhule! De liker tydeligvis ikke "firkantede garasjer", den gjengen jeg har, for de bare graver sine egne under røtter og stein. Men jeg har iallefall enda ikke observert to i samme hule.... Men jeg håper! :-)


He, he.. har sett det samme her hos mine 5 L169'ere. har satt inn to av mine fine mallehuler, men de har gravd ut omtrent alt som er og flyttet inn. Da la jeg inn endel sand (fra Biltema) i hver hule - og nå bor det noen der... (ikke alltid, men den største av dem sitter akkurat nå på tvers og sperrer for inngangen...

Mona! Har tenkt å lage noen nye huler nå med en litt mindre størrelse - har du noen ønsker?
Spennende med maller. Har "liksom"funnet min type nå Kommer det yngel så kommer det seff bilder også-men er vel litt tidlig enda-håper det er en av vært kjønn jeg.
Ang hulene tertit, så tror jeg at ancistrusene mine har lakt egg i en av dem hulene jeg kjøpte av deg. Den store hanen ligger i hula hele tiden og "blaffrer"med finnene. Så det ser ut som han sørger for vann gjennom strømning av vann til egga(er ihvertfall det jeg håper).
Men det er liksom i en egen klasse vis man får yngel på L134 eller andre "kuule"L maller. Har virkelig fått dilla å L134 jeg-men kunne godt tenkt meg noen andre L maller også-men har bestemt meg at så lenge jeg bare har 2 karr så blir det kun L134 på meg. Kona styrer egentlig det andre karret-så jeg må nok vente, men tror nok det blir både flere mindre karr og ihvertfall et større,5-700 literhar jeg tenkt på.
Tilfeldig bekjentskap
© Remi Horsgård
Reklame for plussmedlemskap